Hej alle! Jeg søger en programør til, at få min Magento webshop op og køre. Personen skal have forstand på opsætning af HELE webshoppen det vil sige Epay, host og hele skidtet. Jeg har en template som skal have nogle meget få rettelser i layoutet (meget små rettelser), men ellers er det meget lige til. Programmøre fra Fyn foretrækkes, da jeg gerne vil have mulighed for fysiske møder, men andet godtages også. Send mig en mail eller SMS så ringer jeg dig op. (IKKE PRIVAT BESKED PÅ AMINO) :-) Mvh M. Pedersen 28 45 77 24 info@acepress.dk |
Duck:Hej alle!
Jeg søger en programør til, at få min Magento webshop op og køre. Personen skal have forstand på opsætning af HELE webshoppen det vil sige Epay, host og hele skidtet.
Jeg har en template som skal have nogle meget få rettelser i layoutet (meget små rettelser), men ellers er det meget lige til.
Programmøre fra Fyn foretrækkes, da jeg gerne vil have mulighed for fysiske møder, men andet godtages også.
Send mig en mail eller SMS så ringer jeg dig op. (IKKE PRIVAT BESKED PÅ AMINO) :-)
Mvh M. Pedersen
28 45 77 24
Jeg har min programmør siddende i den anden ende af mine mail eller min telefon, og det er ikke et problem.
PS. Hvad fejler PM på Amino, det virker da ?