Hej GMM!
Jeg forstår det sådan at du allerede har designet, men ikke ved hvordan du får det ud i butikkerne?
Hvad du skal gøre kommer selvfølgelig helt an på hvad du kunne tænke dig, vil du gerne sælge designet til eksisterende virksomheder, som allerede har nogle produkter inden for det område, eller vil du ud og starte din egen produktion op, og så sælge det til enten private eller forhandlere?
Hvis vi tager virksomhederne først: Det er utroligt svært at sælge et færdigt design til virksomheder, da de oftest selv har nogle retningslinier for hvordan deres fremtidige produkter skal se ud, så det er ca som at tage på jagt med bind for øjnene 
Hvis du derimod vil sætte din egen produktion igang, men vil gerne vide om du kan få produkterne solgt, så synes jeg du skulle få nogle priser på hvad det ville koste at fremstille emnerne, sådan at du ved hvad du skal tage for dem, og så lave en rigtig flot præsentation som du tager med rundt til de forskellige butikker.
Hvordan det foregår helt præcist afhænger selvfølgelig af om det er netbutikker, butikskæder eller andet 
Hvis jeg har ramt helt forkert og det intet af det jeg har skrevet er relevant, er du selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig, og så skal jeg se om jeg kan hjælpe! Det gælder selvfølgelig også hvis det er design udvikling 
Du kan fange mig på: info@heldaldesign.dk
Mvh. Jens