Anparten er et mindre beløb, ihvertfal set i forhold til så mange andre steder i danmark, at jeg ikke kan sige nej, da det har været min drøm de sidste 10 år. Men hvordan forholder man sig til sådan noget ? Hvad gør man og hvad skal man være opmærksom på ? Det er i en branche som er kendt for sorte penge, uden dog at vide om det findes i denne virksomhed, men har arbejdet i branchen tidligere i 6 år men stoppede for 3 år siden, så kender lidt til det, hvordan forholder man sig til sådan noget, ren forretningmessigt, hvis det viser sig det findes ? Regnskaber skal man have en revisor til at kigge på dette sammen med mig eller ? har hat forstand på sådan noget. Også set i forhold til banken som jeg skal ned og låne en portion penge af, de ser vel gerne sådan noget også, er der andre ting man skal kigge på her ? Kan man på nogen måde tjekke firmaet og ejerne ? altså feks som man har noget RKI noget til dårlige betaler, findes sådan noget også over dårlige firmaer ;-) Ellers kom frem med hvad i ellers har hvis jeg har overset noget. Det skal lige siges at indskudet at penge er minimalt, så det ikke sådan jeg satser både hus, bil og hund. Og det skal i første omgang være et fritidsprojekt som skal give mig noget erfaring til noget større en dag. |
Anpart i et selskab !
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)