*JEG SÆLGER MIN ARBEJDSKRAFT* Jeg tilbyder mig som marketing-skribent i en favorabel aftale for begge parter. DU FÅR: -En frisk medarbejder. -En perfektionistisk og erfaren skribent med talent for at skrive rigtig skarpt, underholdende og præcist. -En attraktiv samarbejdsmodel, som indebærer jeg kun bliver lønnet for faktisk udført arbejde. -Tekster som fremmer dit salg. MODELLEN: -Jeg søger midlertidig el. fast ansættelse på 10-15 tim/uge. Jeg har mulighed for at lave mit arbejde både hjemmefra og på virksomheden. -Ved sygefravær el. andet fravær lønnes jeg ikke men lægger timerne oveni normalt timetal i de følgende uger. -Jeg er lydhør overfor dit behov og ideer. Måske kan vi udvikle en model, der passer til dit aktuelle behov? HVEM ER JEG: 42 år- med meget drive og energi. Bosat i Esbjerg. Jeg har passion for start-ups og opstartet 3 virksomheder. Jeg arbejder som freelance-skribent for iværksættere og selvstændige, og løser opgaver som: salgsbrev, nyhedsbrev, websitetekst, pressemeddelelse, baggrundsartiklel, blog. Med venlig hilsen /Flemming Madsen - fmpost@privat.dk Kontakt mig hellere i dag end i morgen. |
*Jeg sælger min arbejdskraft*
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)