Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo værdi i 301 redirects

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tænkt eksempel: Jeg har webshoppen www.grøntsager.dk som bl.a. sælger kartofler, tomater og agurker. Mine mange varianter kartofler sælges fra siden www.grøntsager.dk/shop/kartofler-54c1.html Nu køber jeg domænet kartofler.dk - vil det være nogen SEO værdi i at 301 redirecte dette til ovenstående URL i shoppen? Mvh. Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:00

nej - ikke med mindre du faktisk laver noget indhold på siden.

Så eneste effekt vil være evt. folk der taster domænet direkte ind i URL feltet i deres browser.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:10

Nej det spørgsmål har været oppe mange gange.

Det har ingen effekt før du reelt set laver en reel hjemmeside på domænet, skaber noget værdi, i form af indhold og SEO. Og efter noget tid kan du så 301 redirecte domænet.

Men køber du bare domænet og redirecter det, vil det ikke have anden effekt end at domænet er væk fra markedet, og så giver det selvfølgelig også den effekt at du kan linkbuilde til flere domæner, for på den måde at skabe lidt mere værdi fra samme domæne. Alts fx linke både til hovedsiden og det redirectede domæne fra samme side.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 20:14
Super, så er der ingen grundt til at købe kartofler.dk Tak for hurtigt svar. Mvh. Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)