Hej med jer!
Rigtig god "sommer" dag, |
Hej Kira,
Jeg kan anbefale Peter Liebst fra www.ignesco.dk - Jeg er sikker på at han hurtigt kan skrue noget sammen til jer som gør præcist det i ønsker, samlet i WP.
Hej med jer!
Rigtig god "sommer" dag, |
Hej Kira, Jeg kan anbefale Peter Liebst fra www.ignesco.dk - Jeg er sikker på at han hurtigt kan skrue noget sammen til jer som gør præcist det i ønsker, samlet i WP. |
Hej Kira, Som John er så flink at skrive, har jeg god erfaring i at udvikle plugins til Wordpress, og jeg kan snildt skrue en løsning sammen til dig som opfører sig præcist som du gerne vil have det. Du er velkommen til at sende mig en besked herinde hvis du er interesseret. Med venlig hilsen |
Hej John,
|
Hej Peter Tak for venligheden. Det er bare en widget jeg søger. Installeringen af den, er ikke noget problem. |
Tak Peter! |
Hej Kira, Nu skriver du godt nok det skal være implementeret direkte i Wordpress, men ville alligevel komme med dette alternativ. Jeg har nemlig aldrig selv fundet et nyhedsbrev plugin til Wordpress som har været godt nok. MailChimp bruges af rigtig mange og jeg har kun hørt rigtig godt om det. Derudover er det gratis hvis du har under 2000 tilmeldte. De har lavet et plugin/widget til Wordpress: http://wordpress.org/extend/plugins/mailchimp/ |
iPhone 6
Bare iorden Kira, sig endelig til hvis du har behov for at få udviklet noget specifikt til Wordpress. Mvh Peter. |
Hej Kira, Hos mailchimp.com som også er nævnt i denne tråd, kan du modtage en mail hver gang nogen til/fra melder sig jeres nyhedsbrev, og du skal under alle omstændigheder ikke sende nyhedsmailen via wordpress admin, så det vil også være den bedste løsning hvis du spørg mig. Dbh |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Tak for det. Den vil jeg lige kigge nærmere på! :). Jeg synes ikke det er verdens nemmeste opgave, selvom det virker så indlysende at der burde være gode wp løsninger. |