Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klippekort til udvikling/support

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har skruet et rigtig godt tilbud sammen til jer. Prøv at tjekke www.worklog.dk - der er 5 forskellige klippekort inden for IT. Der er rigtig, rigtig mange penge at spare.

Læg mærke til at den første der bestiller et klippekort får kortet til max 280 kr i timen og helt ned til 233,33 kr i timen i stedet for de normale 650 kr. i timen.

I er meget velkomne til at kontakte mig herinde eller på info@worklog.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke megen information du gir os!

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenney Mange tak - det bliver rettet med det samme. Ja, jeg ved godt der ikke er så meget endnu, men det kommer der :-)
Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej worklog :) God idé med at sætte tingene op som klippekort. Jeg synes dog du mangler nogle referencer som appetitvækkere
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Ja, det gør jeg. Det er også det jeg er i gang med at sætte sammen nu :-) Jeg har muligvis åbnet sitet lidt for tidligt, men kunne bare ikke vente mere i går :-)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa igen

Så vil jeg meget gerne endnu en gang forsøge at sælge noget til jer :-)

Prøv at tjekke www.worklog.dk (igen) og se, at priserne på klippekort nu er 350 som standard pris og at det stadig kan lade sig gøre at komme ned på 233,33 kr pr. time.

Det første klippekort jeg solgte er ved at udløbe. Det var et mini kort på 20 timer, som bl.a. blev brugt på Magento integrationer, nyhedsbrevsopsætning i Mailchimp samt opsætningen af et mindre site kodet i ASP.NET.

Jeg håber igen at høre fra jer.

Skriv endelig herinde eller send mig en PB, hvis I mangler noget - ellers brug formularen på sitet, da det går direkte i mit administrationssystem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)