Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omskifteligt telefonnummer ved udringning til kunder?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg render med en lille udfordring, som jeg gerne ville have lidt respons på. Jeg sidder med en masse inkassosager til dagligt og erfarer gang på gang, at når først en kunde har snakket med mig én gang, ja så genkender de mit udkaldsnummer og tager ikke røret når jeg ringer igen. I nogle tilfælde kan jeg bruge et hemmeligt nummer, men dette "trick" virker sjældent.

Jeg har en forestilling om at hvis mit udkaldsnummer var et nyt hver gang jeg ringede til en kunde, at så ville jeg have meget mere held med afdelingens udringninger. Skifter man bare mellem 6-8 udringningsnumre bør man vel være dækket ind.

Kender nogle et system der kan udføre dette? Hvis ikke, er der evt. nogle der har viden eller ideer til hvordan dette kunne udvikles?

Glæder mig til at høre jeres respons Big Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke, men jeg ville forslå dig at ringe til teleselskaberne og spørge. Jeg tror at Telia har sådan en løsning.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Allright - tak for dit svar :)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest simple er at have 8-9 iptelefoni konto eller tillknytte flere numre til et konto

Og derefter vexle mellem disse når du ringer ud.

Er det kun dig der sidder og ringer?  

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Nej, vi sidder 13-14 mennesker med lignende opgaver. Det var netop derfor jeg kunne se en fidus i at nummeret udskiftede sig automatisk. Men hvis flere numre kan tilknyttes samme konto, er det måske ikke besværet værd at sætte sådan en funktion op.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i er OK med at benytte mobiltelefoner til at ringe fra så har Telenor en løsning hvor i vha. en menu på mobiltelefonen forud for opkald vælger ml. op til 10 numre der præsenteres ved udgående kald.

Se mere her http://www.telenor.dk/erhverv/kundeservice/kundeservice/mobil/services-og-loesninger/valgfri-vis-nummer/

Bestil evt. opkald fra en sælger her http://renmobil.telenor.dk/Kontakt/ og hør mere

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du snakket med jeres telefoni/callcenter leverandör?

Om de har nogle lösninger på problemet?

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager den sene tilbagemelding, men fik lige lejlighed til et par dages ferie sydpå.

Som udgangspunkt er vi ikke tændte på ideen med at ringe ud fra mobiltelefoner, da dette vil blive noget rod i tilfælde af, at der skulle blive ringet tilbage på samme nummer. Men til nød kan dette være måden til dem der er sværest at komme igennem til.

Jeg må nok tage fat i vores teleleverandør og høre om der er løsninger til dette. Det var tydeligvis kun oppe i mit hoved, at der fandtes et stykke genialt software der kunne klare dette ;)

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Der er flere løsninger til det og afhængigt af hvor omfattende og gennemført det skal være, kunne en løsning være at sætte en særskilt internetforbindelse (GsHDSL) op og en Asterisk server. En Asterisk eren Open Source PBX som ligeledes anvendes af hovedparten af IP telefoni leverandørerne. Når dette er på sin plads, kan du evt. tage kontakt til FirstCom (ret tjekkede) og f.eks. bestille en 100 nr. serie via OCH (Operators Clearing House) som styrer hvem der ejer numrene. Dette koster 1400 for en bestilling.

Du skriver at I er 13-14 mand, så anvend en 100-nummerserie og ring ud random - så har I i snit 7-8 numre at ringe ud fra. Et udvalg af disse kunne evt. være 10 skjulte numre.

Håber at dette svarer på dine spørgsmål. Ellers kan du endelig PM'e mig for yderligere detaljer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)