I min verden er det mærkeligt at man skal op og have en større livens blot fordi man har to bankkonti. Jeg prøver blot at give mine input. Jeg ville have det mærkeligt med at forklare en klient at man skal have en dyrere licens til programmet pga. af at klienten eksempelvis benytter en særskilt bankkonto til momsbetalingerne mv.. Og så kan der være en masse andre grunde til at have flere bankkonti.
Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger
Tak for dine inputs - det kan du have ret i. Opdelingen af de forskellige abonnementer er heller ikke fast. Tanken er, at hvis du er en lille virksomhed med lidt aktivitet, har du én bankkonto. Du kan i regnskabsprogrammet godt oprette flere konti - dvs. en momskonto, bankkonto etc. Det er kun i forhold til automatisk bankafstemning, at du kun kan importere fra en konto.
Ja det giver lidt bedre mening. Kan være der generelt bare skal være lidt mere præcise forklaringer på siden men sådan er det når det er helt nyt jo...
Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger