Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal et billigt regnskabsprogram inkl. gratis prøvepakke koste?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En anden ting I kunne overveje er at gøre det muligt at bruge flere bankkonti under de mindre abonnementer.

https://billysbilling.dk/regnskabsfunktioner/bogfoering

I min verden er det mærkeligt at man skal op og have en større livens blot fordi man har to bankkonti. Jeg prøver blot at give mine input. Jeg ville have det mærkeligt med at forklare en klient at man skal have en dyrere licens til programmet pga. af at klienten eksempelvis benytter en særskilt bankkonto til momsbetalingerne mv.. Og så kan der være en masse andre grunde til at have flere bankkonti.

Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 13:25

Hej Toke

Jeg synes det kunne være vældig interessant at være beta-bruger på Billy. Jeg sender dig lige en mail,

Susan :o)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:12

Hej TD

Tak - fejlen er rettet.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:25

Hej igen

Tak for dine inputs - det kan du have ret i. Opdelingen af de forskellige abonnementer er heller ikke fast. Tanken er, at hvis du er en lille virksomhed med lidt aktivitet, har du én bankkonto. Du kan i regnskabsprogrammet godt oprette flere konti - dvs. en momskonto, bankkonto etc. Det er kun i forhold til automatisk bankafstemning, at du kun kan importere fra en konto.

God søndag.

Toke Kruse

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:29

Hej igen

Ja det giver lidt bedre mening. Kan være der generelt bare skal være lidt mere præcise forklaringer på siden men sådan er det når det er helt nyt jo...

Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:34

Hej TD

Nemlig - vi får læst alle tekster igennem inden vi går ud af beta, men derfor skal der være styr på alle tingene :-)

Hvor var det præcist du så den formulering, som du blev i tvivl om?

Tak og god søndag.

Toke Kruse

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)