Vi har i Billy's
Billing for 14 dage siden lanceret det nye regnskabsprogram, som er målrettet
iværksættere, selvstændige og mindre virksomheder. I første omgang kun for
udvalgte beta-brugere, men inden for et par måneder bliver der givet adgang til
alle. Jeg ved, at prisen er vigtig for dig Du be(stemmer) prisen – no bullshit Og hvad får du ud af det? Smid et indlæg, hvor du tager stilling til
følgende to ting: 2)
Hvad
skal regnskabsprogrammet koste? Ps. Billy’s Billing er en seriøs virksomhed, som kræver mange penge at udvikle, så regnskabsprogrammet vil aldrig forblive gratis. Til de andre seriøse iværksættervirksomheder, som gerne vil prøve programmet inden de beslutter sig, vil vi gerne være ekstra large og gavmild – men før eller siden skal brugerne betale :-) Min filosofi er “less is more” Jeg glæder mig til at høre, hvad du har at sige |
Hej Toke,
En flot hjemmeside i har lavet - det bliver spændende at se om systemet lever op til det. Savner lidt en video eller et par skærmbilleder af systemet nu. Jeg er jo nysgerrig! :-)
Prisen afhænger nok af virksomhedens størrelse. Kan forestille mig at et stort firma som alligevel bruger mange penge på bogføring, regnskab, revisor etc ikke tænker så meget over om det er 89, 299 eller 499 pr. måned. Som forholdsvis nystartet enkeltmandsvirksomhed synes jeg at 99 kr. pr. måned er den pris hvor jeg stadig vil tænke at det er billigt. Det kunne med fordel måske lige være lidt billigere end e-conomic.
Glæder mig til at se mere og til at kunne prøve det.
Et lille spørgsmål her til sidst. Er det ikke noget med at danske selskabers regnskaber SKAL opbevares i Danmark ifølge en eller anden lovgivning. Dette kan måske være et problem med jeres valg af hosting udbyder.
Ib