Jeg har lige som mange andere sikkert har haft ,problemer med at finde den rigtige host. Jeg har søgt og søgt rundt i junglen af udbydere ,og tit drømt om at finde en side hvor jeg kunne se dem alle sammen samlet og bedømme ud fra det. Der findes et par søgemaskiner der kan lidt af det, men de er vist ikke blevet opdateret siden 2001 og fyldt med døde links og sider der er blevet opkøbt.
god ide, og findes allerede på mange udenlandske fora.
Men efter min mening er der ALT for mange kategorier, det er iorden du har en kategori for hver enkelt host, men når du så inden i hver kategori har 3 kategorier bliver det simpelthen for meget. Jeg synes ikke det gør noget at der er en kategori hvor både negativ og postiv samles, og for den sags skyld også det gennerelle.
På den metode du har nu kommer dit forum til at virke ufatteligt, du kan jo sammenligne med amino, alle indlæg divideret med alle de kategorier du har. Stadig ville dit forum virker tomt.
Så minimer dine kategorier, så skal jeg gerne skrive om en del hosts :)
Jeg tilslutter mig Martins kommentar - gør forumet overskueligt og split det først op når det viser sig at være nødvendigt på grund af en overvældende mængde af indlæg.
MEN - du har selv skrevet et positivt indlæg om servage.net og samtidigt ladet enhver angivelse af navnet være en henvisning til servage-oprettelse via din egen affiliate-kode. Jeg kan godt forstå at du falder for fristelsen til at tjene lidt ekstra på dn konto. Men det får det til at virke meget useriøst og gør, at jeg ikke vil levere indhold til det. Hvis det skal kunne fungere med indhold leveret af kritiske brugere (og derved blive et godt redskab) skal du holde reklamerne adskilt fra teksten - der er såmænd nok nogen der skal klikke på det alligevel...
Suk, så forsøgte jeg ellers lige at ligge et modspil til din ros af servage, som jeg kun kan sige det modsatte om, men efter jeg havde skrevet 10 min og ville udføre, så fik jeg bare en loginboks og alt var væk :)
Jeg tror jeg venter med at skrive lidt indlæg til du har gennemtestet systemet, ind i mellem hopper alt indholdet også rundt, som om der er en table der bryder op.
Derudover er jeg helt enig med Morten. ALT affliate til webhosts burde være forbudt på dit forum, ellers vil du aldrig få en saglig debat, folk ville oprette positive indlæg bare for at tjene en skilling.