Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum hvor du kan bedømme webhotel udbydere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen

Jeg har lige som mange andere sikkert har  haft ,problemer med at finde den rigtige host. Jeg har søgt og søgt rundt i junglen af udbydere ,og tit drømt om at finde en side hvor jeg kunne se dem alle sammen samlet og bedømme ud fra det.
Der findes et par søgemaskiner der kan lidt af det, men de er vist ikke blevet opdateret siden 2001 og fyldt med døde links og sider der er blevet opkøbt.

Så jeg har lavet http://www.webhostforum.dk hvor jeg pt. har samlet over 50 danske webhotel,domæne og internet udbydere.

Forumet er lavet så man under den enkelte host kan skrive gode og dårlige erfaringer med dem. Samt se deres hjemmeside.

Jeg har dog kun erfaringer med 3 udbydere, så  jeg kunne godt bruge jeres erfaringer :-)

Jeg håber i vil tage godt imod siden ,som jeg dog langt fra er færdig med. Hvis der er udbyder jeg har glemt eller ikke har fundet.

Eller der er andet jeg jeg burde vide. Er i meget velkommen til at sende mig en mail på webhostforum(at)gmail.com

På forhånd tak

Mvh. Søren

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:24

god ide, og findes allerede på mange udenlandske fora.

Men efter min mening er der ALT for mange kategorier, det er iorden du har en kategori for hver enkelt host, men når du så inden i hver kategori har 3 kategorier bliver det simpelthen for meget. Jeg synes ikke det gør noget at der er en kategori hvor både negativ og postiv samles, og for den sags skyld også det gennerelle.

På den metode du har nu kommer dit forum til at virke ufatteligt, du kan jo sammenligne med amino, alle indlæg divideret med alle de kategorier du har. Stadig ville dit forum virker tomt.

Så minimer dine kategorier, så skal jeg gerne skrive om en del hosts :)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:52
Jeg tilslutter mig Martins kommentar - gør forumet overskueligt og split det først op når det viser sig at være nødvendigt på grund af en overvældende mængde af indlæg.

MEN - du har selv skrevet et positivt indlæg om servage.net og samtidigt ladet enhver angivelse af navnet være en henvisning til servage-oprettelse via din egen affiliate-kode. Jeg kan godt forstå at du falder for fristelsen til at tjene lidt ekstra på dn konto. Men det får det til at virke meget useriøst og gør, at jeg ikke vil levere indhold til det. Hvis det skal kunne fungere med indhold leveret af kritiske brugere (og derved blive et godt redskab) skal du holde reklamerne adskilt fra teksten - der er såmænd nok nogen der skal klikke på det alligevel...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:01
Suk, så forsøgte jeg ellers lige at ligge et modspil til din ros af servage, som jeg kun kan sige det modsatte om, men efter jeg havde skrevet 10 min og ville udføre, så fik jeg bare en loginboks og alt var væk :)

Jeg tror jeg venter med at skrive lidt indlæg til du har gennemtestet systemet, ind i mellem hopper alt indholdet også rundt, som om der er en table der bryder op.

Derudover er jeg helt enig med Morten. ALT affliate til webhosts burde være forbudt på dit forum, ellers vil du aldrig få en saglig debat, folk ville oprette positive indlæg bare for at tjene en skilling.

Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:28
Hej Martin & Morten

Mange tak for god og konstruktiv kritik og jeg tager den til mig med det samme.

Jeg kan godt se hvad i mener med at det bliver alt for uoverskueligt hvis man klikker på hele kategorien om webhosts.

Jeg må indrømme at det tog mig lidt med bukserne nede da jeg først gik igang med at taste udbudere ind.

Jeg vil prøve at gøre forumet lidt mere overskueligt og håber i kikker forbi en anden gang.

Jeg var nok osse lige lidt hurtig med den afiliate kode. Tak Morten

Mvh. Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)