Seneste besøgstal fra 4.6.2011 kl. 11:05 (uden markedsføring af nogen art):
Mvh.
Ditbrugtmarked
Du mener ikke, at dine usædvanligt mange indlæg om dit site på Amino, som dagligt besøges af mange webshop-iværksættere og andre købmænd, kan kaldes markedsføring?? hmm..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du mener ikke, at dine usædvanligt mange indlæg om dit site på Amino, som dagligt besøges af mange webshop-iværksættere og andre købmænd, kan kaldes markedsføring?? hmm..
Hej John.
Mig bekendt har jeg kun én tråd om dbm.dk på Amino.
Mig bekendt har jeg kun én tråd om dbm.dk på Amino.
Mvh.
Ditbrugtmarked
Nåå.. Det er nu ikke rigtigt. Til understøttelse af din hukommelse er her et link.
Du har da linket flittigt til og annonceret lige så flittigt for dit site, også inden du besluttede dig for at sælge det.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg tror at det vil kunne betale sig for dig at bruge et par timer på at stykke nogle omsætningstal sammen. Det vil gøre flere interesseret i at byde på dit site.
Jeg tror at det vil kunne betale sig for dig at bruge et par timer på at stykke nogle omsætningstal sammen. Det vil gøre flere interesseret i at byde på dit site.
Ellers er det lige som at købe en lykkepose.
Det har været efterspurgt i snart en måned, og det kommer ikke må i nok erkende.
Så kan i selv drage konklusioner om hvorfor disse tal ikke kommer på bordet.
Ja, en meget dyr lykkepose, hvor man vist ikke skal forvente at finde for 250.000,- i bunden af posen.