Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web CEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan,

Jeg vil høre hvad jeres erfaringer er med værktøjet Web CEO - er det et godt tool, som er værd at investere i? Jeg tænker f.eks. til analysering af keywords, forslag til keywords, trafik estimering o.s.v.

Eller hvad findes der evt. af værktøjer som er bedre? Jeg savner et tool, som er lidt mere detaljeret end Googles eget...

Takker :)

/J.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:46

Hvilke data er det du mangler i Googles eget søgeordsværktøj? for det kan sikkert mere end du tror.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:54

Jesper Lykkegaard:

Heysan,

Jeg vil høre hvad jeres erfaringer er med værktøjet Web CEO - er det et godt tool, som er værd at investere i? Jeg tænker f.eks. til analysering af keywords, forslag til keywords, trafik estimering o.s.v.

Eller hvad findes der evt. af værktøjer som er bedre? Jeg savner et tool, som er lidt mere detaljeret end Googles eget...

Takker :)

Nej, du skal købe Market Samurai.. Det er DET bedste program til, hvad jeg tror du leder efter. Kan varmt anbefale det, og det bruges af mange på andre fora.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:18
Ok tak, det vil jeg se nærmere på :). Hvilke forums kan du anbefale?
Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 09:26

Market samurai anbefaler jeg også.

Så hut jeg vidsker så skal du betale for dette program, men der er vidst en gratis version, du kan starte ud med, til at få en fornemmelse af hvordan programmet fungere.

Ang. forums, så er det bare en simple google søgning. Ellers så send mig en PM, så skal jeg nok give dig et par gode links til et par forums :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)