Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale noget billigt overvågning til butik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg søger et godt sted, hvor man for billige penge kan få 1-2 kameraer installeret i sin butik / sine lokaler, så jeg kan sidde ved min computer og følge med i hvad der sker, og om der er kunder osv.

Nogen som kan anbefale et godt sted som ikke koster alt for meget?

Mvh

Guldberg

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 15:16

Hej Guldberg,

Nu kan "billigt" jo defineres, men prøv at kigge forbi Safegear.dk - (Det er blandt andet en Amino som har startet den virksomhed op) - Der kan du finde et fornuftigt udvalg af overvågningskameraer og andet sikkerheds-lir til fornuftige penge. 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:15

Hej Lasse

Tak for det, det vil jeg lige tjekke ud!

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:02

Jeg har selv, bl.a., installeret videoovervågning de sidste 3 år og ved der er meget stor forskel.

Må man få at vide hvad nøjagtig der skal filmes? Er det et overview af butikken, eller et detaljeret billed af kassen?

Hvor detaljeret billed forventer du?

Og når du siger "billigt", hvad snakker vi så om?

Vil ikke anbefale de billigste. Hvis du vælger det billigste kan du sagtens ende med at have smidt pengene ud af vinduet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

http://onecam.dk/ er billige ser det ud til, kan dog ikke udtale mig om kvaliteten, har aldrig benyttet dem.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 00:13

Hejsa

Til vores butik købte vi en 8 kamera løsning fra Spyman.dk, lidt a la denne her http://www.spyman.dk/videoovervaagningkit2_pro2009-p-1031.html

Den har vi været godt tilfredse med - ingen problemer på 2 år og billederne den laver er helt ok.

Mvh. Søren

Hundefoder leveret til døren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 08:00

Jeg benytter selv www.onecam.dk det er enkelt og billigt og det fungerer. Fordelen ved systemet er bl.a. at alle data bliver streamet ud på en internetserver således at du ikke selv har noget udstyr stående.

Jeg vil forslå du kontakter René Sundal på Tlf. 5050 1616 og får en snak med ham.

Jørgen Thelin

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:14

Hejsa

Min far ejer Dansk Alarm Sikring der er top prof og de yder en super service og så er det priser hvor alle kan være med.

Hvis der bliver indbrud så kommer der vagter med det samme.

Prøv at tjek dem ud - www.Danskalarmsikring.dk

Mvh

Maja c. h.

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:19

Guldberg:

Hej med jer

Jeg søger et godt sted, hvor man for billige penge kan få 1-2 kameraer installeret i sin butik / sine lokaler, så jeg kan sidde ved min computer og følge med i hvad der sker, og om der er kunder osv.

Nogen som kan anbefale et godt sted som ikke koster alt for meget?

Som det også nævnes i denne tråd er det nok mere relevant at du finder ud af dit behov fremfor kun at fokusere pris. Du skal være obs på at analog overvågning jo reelt er forældet allerede inden du påbegynder opsætning.

Hvis jeg var dig ville jeg bede om at se nogle prøve billeder fra de løsninger du synes er interessante, så kan du selv vurdere om det ville dække dit behov.

/jonathan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:54

Hvis du selv har mod på at sætte et par skruer i så kan du spare rigtig magne penge ved at besøge vores webshop og se det store udvalg. Vi har både IP, analog, pakkeløsninger osv. Kinapriser.dk

Vores support er klar til at hjælpe med at finde den bedste løsning til dit behov. I bund og grund handler det mere om hvad du har brug for og om du selv kan sætte det op end prisen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)