Jeg søger et godt sted, hvor man for billige penge kan få 1-2 kameraer installeret i sin butik / sine lokaler, så jeg kan sidde ved min computer og følge med i hvad der sker, og om der er kunder osv.
Nogen som kan anbefale et godt sted som ikke koster alt for meget?
Nu kan "billigt" jo defineres, men prøv at kigge forbi Safegear.dk - (Det er blandt andet en Amino som har startet den virksomhed op) - Der kan du finde et fornuftigt udvalg af overvågningskameraer og andet sikkerheds-lir til fornuftige penge.
Jeg benytter selv www.onecam.dk det er enkelt og billigt og det fungerer. Fordelen ved systemet er bl.a. at alle data bliver streamet ud på en internetserver således at du ikke selv har noget udstyr stående.
Jeg vil forslå du kontakter René Sundal på Tlf. 5050 1616 og får en snak med ham.
Jeg søger et godt sted, hvor man for billige penge kan få 1-2 kameraer installeret i sin butik / sine lokaler, så jeg kan sidde ved min computer og følge med i hvad der sker, og om der er kunder osv.
Nogen som kan anbefale et godt sted som ikke koster alt for meget?
Som det også nævnes i denne tråd er det nok mere relevant at du finder ud af dit behov fremfor kun at fokusere pris. Du skal være obs på at analog overvågning jo reelt er forældet allerede inden du påbegynder opsætning.
Hvis jeg var dig ville jeg bede om at se nogle prøve billeder fra de løsninger du synes er interessante, så kan du selv vurdere om det ville dække dit behov.
Hvis du selv har mod på at sætte et par skruer i så kan du spare
rigtig magne penge ved at besøge vores webshop og se det store udvalg.
Vi har både IP, analog, pakkeløsninger osv. Kinapriser.dk
Vores support er klar til at hjælpe med at finde den bedste løsning til dit behov. I bund og grund handler det mere om hvad du har brug for og om du selv kan sætte det op end prisen.