*JEG SÆLGER MIN ARBEJDSKRAFT* Jeg tilbyder her min arbejdskraft som skribent i en favorabel aftale for begge parter. Jeg har forsøgt at skrue en model sammen, som kun er WIN-WIN. DU FÅR: -En voksen positiv medarbejder, som er hårdtarbejdende, seriøs og pålidelig. -En erfaren skribent med talent for at skrive skarpt, underholdende og præcist. -En attraktiv samarbejdsmodel, som indebærer jeg kun bliver lønnet for faktisk udført arbejde. -Tekster som forøger dit salg. MODELLEN: -Jeg søger midlertidig el. fast ansættelse på 10-15 tim/uge. Jeg har mulighed for at lave mit arbejde både herhjemme og på virksomheden. -Ved sygefravær el. andet fravær lønnes jeg ikke men lægger timerne oveni mit normale timetal i de følgende uger. -Jeg er lydhør overfor dit behov og ideer. Måske kan vi udvikle en model, der passer begge parter? HVEM ER JEG: 42 år- kreativ, frisk og effektiv. Bosat i Esbjerg. Jeg har opstartet 3 virksomheder, og har meget DRIVE, ENERGI og GÅPÅMOD. Jeg kan lide at gå i krig med meget udfordrende opgaver, og er perfektionistisk i mit arbejde. Jeg arbejder som freelance-skribent for iværksættere og selvstændige, og løser opgaver som: salgsbrev, nyhedsbrev, websitetekst, pressemeddelelse, baggrundsartikler, blogs. Med venlig hilsen /Flemming Madsen Kontakt mig hellere i dag end i morgen. Info: Flemming Madsen Spangsbjerg Kirkevej 52 34 6700 Esbjerg Tel 20478354 - fmpost@privat.dk |
*Jeg sælger min arbejdskraft*
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)