Kære Aminoer Da jeg her til sommer skal igang med at skrive mit afgangsprojekt, i sammenarbejde med en virksomhed, gav det god mening at bruge amino til at sprede budskabet og profilere det lidt. Min uddannelses baggrund er at jeg har en bachelor fra Handels & Ingeniørhøjskolen (Århus Universitet) som hedder Business Development Engineer (BDE) som egentlig i bund og grund handler om forretningskabelse, innovation, konceptudvikling, strategi, ledelse og andre elementer der kan spille en rolle internt såvel som eksterne for en virksomhed. Efter min bachelor valgte jeg at tage til Australien og supplere den med en 1 årig Master of Business Management fra USC University. Hvorefter jeg senest har været i et 6 måneders internship på den danske ambassade i Stockholm's handelsafdeling, hvor min primære funktion var at hjælpe danske virksomheder med markedsundersøgelser, kundesøgning, konkurrentanalyser, rekruttering opgaver mm., som alt sammen gerne skulle skabe øget eksport. Dette specialeforløb er så sidste skridt før jeg endelig kan kalde mig diplomingeniør indenfor forretningsudvikling. Jeg har tidligere lavet projekter for flere større danske virksomheder men vil dog ikke her komme ind på hvilke. Jeg synes det kunne være rigtig spænende at arbejde med ny forretnings plan, strategi & ledelse, markedsundersøgelse, konceptudvikling men er også åben for dialog, så hvis du/I har noget der kunne være spænende så er det bare at skrive. De eneste krav jeg har er at virksomheden har en rimelig størrelse (>20 ansatte) og har location i Københavnområdet. Så skriven endelig en kommentar eller send en mail til sorengn@gmail.com hvis det har interesse eller bare har lyst til mere information. Jeg glæder mig til at høre fra jer Med venlig hilsen Søren G. Nielsen
|
Brug for hjælp? Mit afgangsprojekt kan måske hjælpe jer videre
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)