Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter en salgsvogn til salg/leje/leasing

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder med lys og lygte efter en ny/brugt salgsvogn som kan lejes for en periode eller som måske kan købes for en fornuftig pris. Den skal bruges til salg af take away mad eller måske som pølsevogn, så den må meget gerne være udstyret med diverse maskiner til at lave mad. 

Den skal helst være godkendt af fødevarestyrrelsen og gerne med smiley hvis muligt. 

Hvis du kender nogen som har en salgsvogn til salg/leje/leasing og som ikke koster spidsen af en jetjager så er jeg interesseret.

Du må også meget gerne oplyse mig om hvor høj, lang og bred den er så jeg kan se om den kan være der hvor jeg ønsker den skal stå og gerne hvor vil ligger henne rent prismæssigt hvad enten der salg/leje/leasing.

P.S Har Googlet det meste af nettet men har ikke kunnet finde noget der er til at betale.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:57

Du har vel ikke haft noget held omkring at leje en salgsvogn, for så kunne du nemlig også hjælpe mig med det.

Har nemlig også brugt Google, til at finde noget omkring det - men uden held! :)

TAK!

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:45

Hej.

Vi har en fin en tilsalg. Det er en Seico, og du kan se den på DBA

Mvh

Joeker31

Tilmeldt 3. Aug 07
Skrevet kl. 21:07

Starter93:

Du har vel ikke haft noget held omkring at leje en salgsvogn, for så kunne du nemlig også hjælpe mig med det.

Hej Starter93,

Jeg har desværre aldrig fåret en mail fra Amino så jeg har først lige set dit spørgsmål.

Mvh.

George

Tilmeldt 3. Aug 07
Skrevet kl. 21:07

Men nej jeg fandt aldrig noget.

Tilmeldt 3. Aug 07
Skrevet kl. 21:13

Joeker31:

Vi har en fin en tilsalg. Det er en Seico, og du kan se den på DBA

Hej Joeker31,

Den ser eller fin ud og lige det jeg kiggede efter på daværende tidspunkt, men det er ikke aktuelt mere så måske kan "Starter93" bruge den hvis ellers han/hun ikke allerede har fundet noget.

Tilmeldt 28. Aug 11
Skrevet kl. 21:17

Jeg har en Seico. Se den på DBA. Mvh Joeker31

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Tilmeldt 28. Aug 11