Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der er friske? :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Millard

Jeg kan ikke hjælpe Jer men bare støtte op omkring ideen. Det er et supergodt koncept og en fed idé. Bare klø på! Der er altid noget, der kan forbedres/udvikles på, så bare gå konkurrenterne i bedene og find den gode forskel.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:34

Idéen lyder da fin nok, så slipper man også for at få en forvirret og stresset tjener i røret, når man ringer til restauranten kl. 19.30 for at reservere bord!.

Dog vil jeg personligt aldrig betale 10 kr. for det....så hellere tage "opgøret" med tjeneren i telefonen....gebyrer - nej tak! 

Ellers thumps up!

T.

optrap!  Thomas Eskelund

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:05

Hej Eskex

Jeg tror nu, at det bliver restauranten, der skal betale kr. 10,- i sparet administration/tid.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:12

Ahhh, selvfølgelig. Jeg undskylder med det er mandag... ;)

optrap!  Thomas Eskelund

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:53

Yep, det er restauranten som betaler en 10'er, for hver booket plads.. :-D Den som booker, skal selvfølgelig ikke give noget for det :-)

Men vi mangler bare en, som er dygtig til alt sådan noget med hjemmesider osv.. For det fatter vi selv minus af :-D 

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:54

decode.dk:

Hej Nicklas,

Nu blev Gezto.dk nævnt, så vil jeg også lige nævne dinnerbooking.com Jeg har set rigtigt mange restauranter benytter sig af dem, så de er nok værd at notere sig som en konkurrent.

Ikke at det skal stoppe jer : )

Har tjekket dem ud, men vi har dog tænkt os at skille os ud.. Som jeg ser det, så gør dinnerbooking.com det, at de levere et system til restauranten ..

Det vi har tænkt os, er at have en masse restauranter på vores side, hvor man så kan vælge hvilken man vil booke bord til. Lidt ala JustEat - bare med bordbooking :-) 

/Millard 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)