Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

igen tak for jeres svar...

det "skod" job jeg omtaler er på et stort nyt byggeri primært med gips arbejde. efter at have fået eget cvr-nummer og have lavet et par små opgaver og nogle større opgaver (b.la. nyt tag for min onkel). har jeg måske lidt troet jeg kunne liste på vandet, og fået en enorm lyst til at bygge mit eget firma op. 

men... i har jo ret, det rigtige at gøre er at få erfaring nok til sikkert at kunne starte op selv, og forhåbelig undgå alle fodfejlene. 

jeg har fået noget at tænke over, og tak for lige at sætte tingende i perspektiv for mig.

Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, eller fortsætte med at drive virksomhed ved siden af mens du arbejder som tømrer for din mester også, så får du også opbygget en lille kundekreds inden du tager springet helt ud, og får opbygget lidt erfaring på egen hånd også.

Det betyder måske nok at du ikke sådan lige kan tage opgaver som nyt tag og tag renovering, med mindre kunderne er okay med at der kun bliver arbejdet lidt i weekenden, og efter fyraften.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare lige ønske alt muligt held og lykke med firmaet. Hvis kunderne ikke vil betale, så skriver du bare ;)

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

www.haandvaerkerfradrag.dk - Alt om fradrag for håndværkerudgifter

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Nu har jeg ikke læst alle svarene - men jeg synste ikke at have set noget forslå Facebook.

Der kan man annoncere meget billigt og annoncerne kan målrettes til alder og køn og ikke mindst by - det måtte da være en kæmpe fordel.

 

Tilmeldt 26. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det så at få lavet sådan nogle flyers. Evt nogle tusinde stk?

Fra Osted
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at gå ind på Lasertryk.dk eller Vistaprint.dk og se hvad det koster.

Jeg printede selv flyers på min farveprinter da jeg startede op. Måske ikke det mest økonomiske, men så kunne jeg tilpasse den så den solgte mest muligt.

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

www.threetilbud.dk

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)