Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj i østen.....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig med henvisning af lev/producenter i østen til tekstil???

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:05

Hej!

Hvad er det mere specifikt du skal have lavet?? Der er stor forskel på om det er vævet, strik, t-shirts, jakker, stoffer i metervarer eller færdige beklædningsgenstande, bomuld, uld, kunststoffer eller andet mange forskellige områder specialicerer sig typisk i det ene eller det andet. Har du lidt mere info så man ved hvor i netværket man skal sende dig hen?

Og hvorfor egentligt ikke Sydamerika? Der er kvaliteten i top, prisen rimelig og der er mulighed for at benytte støtteordinger til reduktion af import told (som ved import fra visse asiatiske lande kan være 12%-15%).

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:15

Hej Vinter

Hvis du har mod på at importere fra Cambodia, har jeg faktisk en kontakt til nogen der faktisk har spurgt mig om jeg kendte nogle danske firmaer der kunne have interesse i at importere der tekstiler til tøj industrien mv.

Hilsen Sune

Import Consulting and Services

Tlf.: 70 20 75 11  /  ics@forwarder.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:29

hej,

ja - er leveringsdygtig i de fleste henvenderlser omkring tekstil & brugskunst - kan du beskrive din forespørgsel nærmere?

Mange hilsner

Heidi

Tilmeldt 5. May 11
Skrevet kl. 21:36

Hej Jacob

Tak for dit svar. Jeg kunne godt tænke mig at udvikle en kollektion med dansetøj, som primært skal være i bomuld/jersey kvaliteter. Jeg har 12 års erfaring i tekstilbranchen, og kunne nu godt tænke mig at udvikle egne ideer- men selv om jeg har kendskab med branchen kender jeg ikke vejen til udvikling af tekstiler fra ide til produktion. Det er skal være fedt dansetøj som jersey pants, sweatshirts, oversixe tee osv

Mvh Louise

Tilmeldt 5. May 11
Skrevet kl. 21:41

Hej Heidi

Ønsker at udvikle egen kollektion med dansetøj, primært bomuld. Har nogle ideer jeg kunne tænke mig at få sat igang, da jeg allerede har kunder som kunne være interesseret. Men hvordan starter man op, altså at få lavet en kollektionsprøve og pris osv???

Mvh Louise

Tilmeldt 5. May 11
Skrevet kl. 21:46

Hey Sune

Det lyder interessant, vil gerne høre mere...... det jeg er ude efter er, at få mine ideer lavet op i en kollektionsprøve og få pris på produktion- for at komme igang. Jeg er åben for placering af netværk, vil bare gerne igang.

Mvh Vinter

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 09:07

Hej Vinter78

Ja, det skulle jeg mene jeg kunne hjælpe med. ring på 8171 0707

Heidi

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 09:10

Hej Louise,

Jeg kan bedre svare dig korrekt hvis jeg ved mere om din forespørgsel, du er meget velkommen til at ringe på 8171 0707 så kan vi lige tale om det

Heidi

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:40

OK Vinter. Send venligst en mail til mig, så sender jeg dig noget info...

Hilsen Sune

Import Consulting and Services

Tel:  70207511  /  ics@forwarder.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)