Jeg søger et tilbud på oversættelse af min hjemmeside, stepfo.dk til engelsk. Der sælges 3d-foto, hjemmesider og andre programmeringsydelser på siden, og den består af 16 undersider totalt. Nogen sider er lange og nogen er korte. Antallet af ord er ikke gjort op, men jeg vil vurdere, at der er 2-3 timers arbejde i det for en person, der kender lidt til fagtermerne. Hvis der er få ord, du ikke kan klare, så kan der evt. søges inspiration på stepfo.com, eller du kan spørge mig :-). Jeg ønsker, at du oversætter direkte i php filerne, (simpel html inde i dem), vha. f.eks. notepad++ som kan downloades gratis, således at jeg ikke skal til at copy-paste efterfølgende. Der er ingen skarp deadline, jeg forventer dog at få at vide, hvornår arbejdet forventes færdigt. Jeg håber på at finde en studerende, der har lidt ekstra tid til opgaven, for at holde prisen på et fornuftigt niveau. Kontakt mig venligst på PM her på amino. Venlig Hilsen Allan |
Der er ca. 15 sider... forskellig længde. Jeg vil gerne gøre det for dig, for 1500 kr.