Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elinstallatør søges som medejer/ afdelingsleder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med lyst til at blive selvstændig, men vil gerne slippe for papirarbejdet, så er det her måske muligheden? Det kan også være du har været selvstændig i en periode, men er træt af administrationen....

Vi er et forholdsvis nyt firma, kørende på 2. År, men i kraftig udvikling. Vores primære arbejdsområde er ventilation, solcelleanlæg og vedvarende energi over størstedelen af Danmark. Vi har dog erfaret en stigende efterspørgsel på el-området og påtænker derfor at udvide med en el-installations afdeling i nærmeste fremtid.

Du bliver ansvarlig for din egen afdeling med base fra din bopæl (lokation underordnet) Du vil mere eller mindre få frit slag til at planlægge din egen hverdag, opbygge egen kundekreds osv.

Ergo. Du vil komme til at fungere som selvstændig afdeling under velklingende firmanavn med råderet over egne midler. Du ”aflønnes” efter overskuddet i din afdeling, så hvor meget du vil tjene er op til dig selv.

Her er muligheden for at blive selvstændig og få en masse ”guld” smidt i nakken fra første dag, så som:

- Et allerede udbredt firmanavn

- En samarbejdspartner i baghånden når der mangles en ekstra hånd eller ifb. ferie etc.

- Hjælp til opbygning af kundekreds i dit område

- Allerede igangværende annoncering på krak, Google, aviser, boligblade og diverse lokalbøger

- Grossistaftale med dag til dag levering til din adresse

- Afhjælpning af bogføring og administration

Da du ”lønnes” efter genereret overskud og betragtes som medejer afholder du selv den startkapital du måtte have if.. opstart af din afdeling så som velegnet bil, værktøj og hvad du ellers finder fornødent. Ergo her kræves ingen kæmpe startkapital for at komme igang

-Du er

- uddannet elinstallatør, maskinmester eller lignende og villig til at stå for personlig autorisation.

- Smilende og udadvendt

- Salg og service erfaren

- Stabil og kundeminded

- Villig til i perioder at køre lidt efter kunderne

Lyder dette som noget for dig så send mig en besked

vi glæder os til at høre fra dig

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej carsten;

Dette er eddie fra Odense Fyn. Jeg er blevet El installatør for nylig, og har arbejdet som Elektriker / Industri Elekteriker

I mange år. Jeg har tænkt mig at starte min egen firma, men når man står ledig nu så har man ikke rigtigt råd til at oprette en firma.

Er der noget vi kan arbejdet på ? Kontakt mig pr.mail hvis det er. eddie62@mail.dk. Kan det være vi kan arbejdet sammen.

Hej..hej.

Eddie.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)