Hej derude, |
Alfred Anonym:Hej derude,
Jeg har overvejet den tanke at starte på noget Affliate. Regner ikke med, at det bliver særlig stort; men bare for at prøve noget. Jeg regner med, at vi er en 5-6 stykker, der er med i projektet og deler det lige over. Eftersom vi alle er under 18, kan vi sagtens nøjes med at få 3000 hver.
Jeg har dog nogle enkelte spørgsmål:
- Skal vi betale moms af vores overskud?
- Skal vi betale skat (og hvor meget), hvis vi får udbetalt over 3000 om måneden hver?
... Andre gode idéer og ting, vi skal være opmærksomme på er velkommen til at blive skrevet ind! ;)
Med venlig hilsen
Alfred Anonym
I vil lave et stille og roligt affiliate site? Hvor i regner med at tjene 15.000 om måneden i snit? Det er ikke stille og roligt længere så..
Hvis i tjener mere end 50.000 om året, som i vil hvis i tjener 3.000 om måneden hver, så skal i momsregistreres.
I skal betale skat af alt i tjener, medmindre i har et frikort. Hvis jeres frikort er på 40.000, så må du som det lyder tjene 40.000 før du skal betale skat. det er dog vigtigt du/i holder lidt øje med udbetaling af løn etc. da der er mere i det end som så. Kontakt eventuelt dataløn for mere information om dette.
I skal være opmærksomme på det er en jungle i bevæger jer i. Læs ALTID det med småt og gør jeg store overvejelser om hvad i ønsker at have på jeres side.