Hej allesammen, vi er et par optimistiske gutter fra Nordjylland på 22 år med masser af energi og gå-på mod, som gerne vil starte vores egen hardware webshop. Vi kunne også godt bruge en henvisning til god webdesigner som er kreativ og innovativ i sin måde at lave hjemmesider på, vi tager også gerne imod råd og vejledning hvis nogen herinde allerede har haft succes med at starte en webshop eller noget der ligner. Vi glæder os til at høre fra jer og håber på i kommer med en masse gode indlæg til dette :) |
Til at starte med er det i jeres branche ret vigtigt at i sørger for at oprette en selskabsform der sikrer jer privatøkonomisk mod firmakonkurs/firmagæld. I bør helt sikkert bruge de penge det kræver for at få den rette hjælp og rådgivning til dette i jeres opstart, når i nu bevæger jer i netop denne branche, det er alt for dyrt at spare det væk.
Det bedste råd er nok at få fat i en god revisor til dette, jeg kan anbefale Christian Lysehøj www.lysehoej.dk som jeg selv har anvendt til en del rådgivning med stor glæde igennem mange år.
Han er dygtig og meget engageret, du kan evt. give ham et kald på Tlf. 32 96 80 37 og hilse fra mig (Lars fra IntraMedia), så kan det være han også er lidt ekstra venlig med prisen til dig
Mht. webdesign, webshop og webudvikling skal du være meget velkommen til at tage fat i os her i IntraMedia hvis du ønsker en uforpligtende samtale, møde eller tilbud på hvad vi kan gøre for netop dig. Jeg vil ikke sidde og skamrose os selv, så hvis du vil høre ros om os, vil jeg anbefale du taler med nogen af vore kunder/referencer, det er nok også lidt mere objektivt :)