Ville da lige introducere jer Aminoer for en lille sjov side, som kører om fredagen. Det er første dag den er oppe.
www.Fredagshumør.dk |
Hmm...
Ville da lige introducere jer Aminoer for en lille sjov side, som kører om fredagen. Det er første dag den er oppe.
www.Fredagshumør.dk |
Hmm... |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Mon ikke det er www.fredagshumor.dk der menes? Den anden adresse virker nemlig ikke hos mig. Og så tror jeg at jeg skal have forklaret det sjove.... For der er jo ikke noget på siden..... |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Altså humoren består i at henvise til en ikke eksisterende side, hvor efter man så selv skal regne ud, at det nok var en anden side, der var ment, hvorefter man så konstaterer, at den anden side (www.fredagshumor.dk) ikke har noget indhold over hovedet. Jeg har et stort problem her... mvh Hans |
domænet fredagshumør.dk virker. men så prøv fredagshumoer.dk...
Fredagshumor.dk kender jeg intet til... men nu er det jo sådan at et Ø bliver til oe. |
Ved nu ikke...synes ikke, det bliver meget mere interessant. Men hver sin smag... |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Så må jeg også have et problem. Kan ikke lige se humoren i at stemme på sit humør. |
Tja, kreativt men utrolig kedeligt når det er det eneste indhold på siden. :) Tilføj nye ting på siden.. |