Hejsa Vi ønsker et tilbud på en ny hjemmeside, med et nyt design. og der vil maks. være 10 undersider, der ud over skal der være en bestillingsformular. Samt vi skal have en banner i std størrelse, Logo og brevpapir på skabalon, vi kan selv få det trykt evt. ellers kom med en god pris på en total pakke. Mvh Michael |
TILBUD PÅ NY HJEMMESIDE
- 1
Hej PM sendt. |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Hej Michael, Lyder lidt ala de løsninger som vi har lavet til et par andre amino'er. Du kan f.eks. se det vi har lavet til Lotte Baun. Hendes hjemmeside kan du kan finde her www.socialfaglig.dk, der udover blev der lavet visitkort, brevpapir og brochure. Dette kan du finde her: http://www.cygnet.dk/lottebaun/. Vi har netop også lavet design til www.billigedaek.dk. En sidste reference er http://cygnet.dk/kulturavis/ - men ellers kan du kigge på www.cygnet.dk. Vi kan levere det du søger for omkring 5.000 - dette er ekskluvis trykomkostninger, men inklusiv hostning af hjemmesiden. Tryk leverer vi sammen med MediaMouse herinde fra, de er ikke kendt for at være billigst, men bestemt den højeste kvalitet og god service. Blandt andet får kunden gratis prøvetryk inden hele produktion sættes igang. Du er selvfølgelig også velkommen til selv at finde trykker. Jeg kan se du er placeret i Værløse, vi har kontor inde på Hyskenstræde i København K, der er du velkommen til at kigge ind forbi en dag - så skla vi nok finde en løsning der matcher jeres behov. Hvis det har fanget din interesse, så smid en mail på ks@cygnet.dk eller giv mig et kald på 6130 7560. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Michael Jeg har sendt dig en PM. Med venlig hilsen René Borg Sitekick Web Services |
Jeg vil tror at vi kan klare opgaven for omkring 15.000kr eks. moms. Du kan læse lidt mere om det på vores hjemmeside www.taketwo.dk Hvis du har interesse i at bruge os kan jeg kontaktes på tlf: 40685707 eller mail: psj@taketwo.dk Peder |
Hej, Vi klarer gerne opgaven for 3000,- eksl. hosting og tryk. Mvh Stefan |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
![]() |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Fra Bithouse ApS Et dansk selskab på Philipinerne Hej jeg så din forespørgelse lidt sent, men hvis du ikke har modtaget tilbud vil jeg gerne afgive et. Hvad vedr. dit logo vil gerne se det først før afgivelse af tilbud. Att: Michael Skibby/Manila. 15.Marts 2007 Mangler i tid til færdigørelse af hjemmesiden står vi gerne til rådighed vi kan ligge jeres nuværende design over i et Cmsystem. Så uanset hvad i kunne ønske så kontakt os. Det kunne måske være en ny shopløsning, ny hjemmseside i et CMS system, design, logo, udvikling af software |