Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD PÅ NY HJEMMESIDE

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Vi ønsker et tilbud på en ny hjemmeside, med et nyt design. og der vil maks. være 10 undersider, der ud over skal der være en bestillingsformular.

Samt vi skal have en banner i std størrelse, Logo og brevpapir på skabalon, vi kan selv få det trykt evt. ellers kom med en god pris på en total pakke.

Mvh

Michael

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 20:08
Hej

PM sendt.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:48
Hej Michael,

Lyder lidt ala de løsninger som vi har lavet til et par andre amino'er. Du kan f.eks. se det vi har lavet til Lotte Baun. Hendes hjemmeside kan du kan finde her www.socialfaglig.dk, der udover blev der lavet visitkort, brevpapir og brochure. Dette kan du finde her: http://www.cygnet.dk/lottebaun/. Vi har netop også lavet design til www.billigedaek.dk. En sidste reference er http://cygnet.dk/kulturavis/ - men ellers kan du kigge på www.cygnet.dk. Vi kan levere det du søger for omkring 5.000 - dette er ekskluvis trykomkostninger, men inklusiv hostning af hjemmesiden.

Tryk leverer vi sammen med MediaMouse herinde fra, de er ikke kendt for at være billigst, men bestemt den højeste kvalitet og god service. Blandt andet får kunden gratis prøvetryk inden hele produktion sættes igang. Du er selvfølgelig også velkommen til selv at finde trykker.

Jeg kan se du er placeret i Værløse, vi har kontor inde på Hyskenstræde i København K, der er du velkommen til at kigge ind forbi en dag - så skla vi nok finde en løsning der matcher jeres behov. Hvis det har fanget din interesse, så smid en mail på ks@cygnet.dk eller giv mig et kald på 6130 7560.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:14
Hej Michael

Jeg har sendt dig en PM.

Med venlig hilsen

René Borg

Sitekick Web Services

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:51
Hej Michael
Jeg vil tror at vi kan klare opgaven for omkring 15.000kr eks. moms.
Du kan læse lidt mere om det på vores hjemmeside www.taketwo.dk
Hvis du har interesse i at bruge os kan jeg kontaktes på tlf: 40685707 eller mail: psj@taketwo.dk

Peder

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:57
Hej,

Vi klarer gerne opgaven for 3000,- eksl. hosting og tryk.

Mvh Stefan

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 15:45
Hvis du ønsker tilbud på en hjemmeside er du velkommen til at kontakte os i Denker Media. Dog laver vi ikke hjemmesider til "indiske priser". Kvalitet koster...  

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:33
Fra Bithouse ApS

Et dansk selskab på Philipinerne

Hej jeg så din forespørgelse lidt sent, men hvis du ikke har modtaget tilbud vil jeg gerne

afgive et. Hvad vedr. dit logo vil gerne se det først før afgivelse af tilbud.

Att: Michael

Skibby/Manila. 15.Marts 2007

Mangler i tid til færdigørelse af hjemmesiden står vi gerne til rådighed vi kan ligge jeres nuværende design over i et Cmsystem.

Så uanset hvad i kunne ønske så kontakt os. Det kunne måske være en ny shopløsning, ny hjemmseside i et CMS system, design, logo, udvikling af software

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:14
Har sendt dig en PM.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)