Igen i dag kommer jeg hjem og finder min stue overtaget af hvad der bedst kan kaldes et kreativt Hollands rejsehold, bestående af 4 dygtige gutter som er ved at lave mig en ny hjemmeside til et af mine projekter. De er på vej rundt i Europa, og prøver at få turen finansieret ved at lave kreative projekter som hjemmesider, video, 3d og grafisk produktion, jeg var heldig at Danmark blev deres første stop, og at det faldt sammen med at jeg manglede en ny hjemmeside. Mandag aften parkerede de bilen foran min lejlighed, og gav sig hurtigt i kast med et totalt redesign af hjemmesiden. Imens de arbejder bor de hos mig og jeg sørger for mad og drikke, samt nogle benzinpenge som kan bringe dem til Berlin, men derudover er deres arbejdskræft gratis... Imens de er på denne kreative roadtrip dokumentere de deres arbejde på Creatour.nl, og de hører rigtigt gerne fra folk rundt om i Europa som kan bruge deres hjælp til mindre projekter i løbet af den næste uge, og som har plads til 4 glade Hollændere i deres hjem (jeg har en toværelses lejlighed, så de stiller ikke så store krav til plads). Jeg har lovet at sprede budskabet lidt, og det er jo hermed gjort, så sidder du ikke lige i Danmark og kunne have en opgave til disse drenge, så tjek hjemmesiden ud, og udnyt gerne denne mulighed for at få deres arbejdskræft alt for billigt. Jeg er meget tilfreds med hvad jeg hidtil har set af deres arbejde med min hjemmeside og imponeret over opfindsomheden og dygtigheden, ligesom deres programeringsevner i hvert fald ikke fejler noget. /Rasmus |
Hvor er de bare seje. Jeg ønsker dem en fortsat god rejse rundt i Europa.