Jeg sender max. 10000 nyhedsbreve om måneden og jeg vil høre om der er nogle der har gode erfaringer med nogle firmaer/programmer, der kan benyttes til at sende nyhedsbreve.
Jeg laver selv nyhedsbrevene i en .rar fil hvor jeg "slicer" billedet i link med titler, så et system der understøtter dette fil format er at foretrække - men det er IKKE min boldgade at afsende nyhedsbreve og det er mig nu pålagt at løfte udfordringen, så jeg håber på lidt hjælp ??
Jeg har ikke et øjeblik fortrudt at jeg skiftede fra en manuel metode til Ubivox. Jeg tror at jeg har halveret den tid jeg bruger på afsendelse af nyhedsbreve, de er blevet meget pænere og mere ensartede og så får jeg alt det statistik hejs oven i hatten.
Det koster selvfølgelig et beløb hver måned, men med din Amino Plus rabat er det ikke så slemt.
Er nyhedsbrevene kundetilpassede - får alle den samme besked
skal du kunne se click through
skal der være list management
På et spørgsmål som dette får du en masse der råder dig til at købe deres system - du er nødt til først at se hvad dy har brug for. Et af de mest forkromede systemer er Zoomio men det er et overkill for rigtig mange.
Du kan normalt få internationale systemer til en brøkdel af de danske, og de er generelt udviklet til en meget bredere brugergruppe