Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et personligt login

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere!

Jeg er ikke særlig skarp til programmering, kort sagt så interessere det mig ikke. Men det afholder mig ikke fra, at det er det der skal til. Jeg kommer til sagen nu.

Jeg har haft en drøm om en internet-side. Drømmen går på at jeg vil have en side, hvor de besøgende, har deres egen lille profil. Ligesom vi kender fra Amino.dk, loeberute.dk eller sågar fotostart.dk. Det skal nødvendigvis ikke være en chat side. Men spørgsmålet lyder? 
Behøver jeg en rigtig god programmør til at lave et sådan system? eller findes der software til den slags? 

Med venlig hilsen

Jonatan Sander

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:33

Drupal kan klare det du nævner. Der findes mange forskellige standard moduler som kan sættes sammen til at løse den opgave du stiller. Der kræves ikke nødvendigvis en programmør, men en vis teknisk indsigt er en stor fordel.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 22:39

Hej Jonatan

Der findes meget standart software men det kommer 100% an på hvad du vil. Fordelen ved programøre er jo at du kan få præsis det du vil have. Der findes tons vis af software men det binder der bare ofte til en række standart løsninger.

Mit råd er at hvis du vil have en programmør så find en af de gode. Hvis du ikke gør det så kan du hurtigt stå med store udgifter til senere i softwarens levetid og et generelt dårligere system. Jeg har alt for mange gange mødt folk der ville spare 5 - 25 tusinde i starten og at det har kostet dem 100 k senere mens deres systemer stadig ikke performer så godt som de burde.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Skrevet kl. 22:45

Tak for svarene, begge to. :-)

Ja, jeg kan godt se, at det nok ikke vil blive 100% det jeg vil have det til. Desværre. Men jeg vil helst ikke over 10.000 kr for opstartning. Hvis jeg så har brugt ca. 10.000, vil jeg se resultater, før jeg går videre (investere i mere). Som 17årig, har jeg ikke lommen fuld af guld. Desværre. :-)

Hilsen Jonatan

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 16:45

Hej,

Formulere din ide til en lille opgavebeskrivelse og post den til Amino Freelance, jeg er sikker på at et budget omkring 10.000 er nok til et professionel site.

mvh.
Nhat Dang

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 18:47

Hej Jonatan.

Har du fundet en løsning på det du søger?

Du kan smide en PM, så kan vi snakke om din drøm og se om vi eventuelt kan realisere den.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Skrevet kl. 19:14

Hej!

Tak for svarene. Jeg bliver nød til at sætte processen på pause, da jeg vil lave hjemmesiden med min makker. Tak for jeres tilbud, men jeg bliver nød til at snakke med ham først.

Egentlig ville jeg vide, hvor meget det evt. kunne koste, og om det var software til den slags på nettet.

Jeg vil vende tilbage, når jeg finder ud af noget.

Med venlig hilsen

Jonatan Sander

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 19:21

Det er umuligt at sige hvor meget det vil det koste ud fra det du skriver. Men hvis du starter ud med at finde et godt gratis CM System (content management system), er du allerede godt på vej.

Nogle CM Systemer kunne være:

WordPress
Joomla!
Magento
Typo3
Drupal

etc... Der findes utallige...

Held og lykke med projektet :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)