Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snedkerlærlingen tilbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe gået og leget med iden at starte eget firma når jeg er endt udannelse, men tænker hvorfor ikke starte i det små og bruge de 50.000 jeg kan lave uden at skulle få cvr. nr og på den måde øve mig lidt i give tilbud på job og måske få bygget en lille kundekreds op så man var klar til at så på egene ben når den tid kommer. 

Om mig: Jeg er en flink ung gut på 27(voksenlærling) har arbejder med træ de sidste 6 år jeg er bosat i kbh området. 

så hvis i skulle ha brug for en snedker/tømrer til nogle små job i bare aldrig selv får tid til at få gjort, selv er i velkommen til at smide en PM til mig så skal vi nok finde en go pris på et godt udført stykke arbejde 

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:21

hvor i danmark kan du arbejde. hvad med Odder

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 21:48

desværre det er lidt for langt..da jeg er fra københavn:) men tak fordi du tænkte på mig

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:56

Hvis du er frisk på at lave en regning på arbejdet, kunne jeg sikkert godt bruge en hjælpende hånd engang imellem.

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 22:03

desværre det er lidt for langt..da jeg er fra københavn:) men tak fordi du tænkte på mig

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 22:25

Tilmeldt 3. May 11
Skrevet kl. 22:28

ja men det er jeg da helt sikker med på du kan smide en mail til mig så kan vi finde ud af noget

Nffi@hotmail.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:23

Hey

Lad mig vide hvis du er interesseret i at skaffe nogle flere kunder..

Kan nemt smække en flyer sammen og trykt og så ud til en masse hustande og skaffe dig nogle kunder.

Mvh

Vincent Rye

Rye Art & Distribution

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)