Hej Mikael,
Tak for svar - vores problem er at vi ikke ved om det rent faktisk ser ud til at være det samme firma. Uanset hvad vi forsøger, så opretter dk-hostmaster en ny konto til os hver gang vi køber et nyt domæne. Det vil sige at jeg frygter at det måske netop ses som to forskellige firmaer - altså at
"mit firma ltd., min adresse, mit telefonnummer" er en anden ejer end:
"mit firma ltd, min adresse, mit telefonnummer" (uden punktum), eller en anden end:
"mit firma ltd, min adresse, +45 mit telefonnummer"
Dette er ikke noget problem nu - altså med de domæner vi køber nu, for her kender vi jo problemstilllingen, og overfører bare domænerne til den rigtige konto, før de overhpvedet får en alder at miste.
Men de gamle domæner (fra før vi opdagede problemstillingen) står på en konto der har et navn der ikke er vores - altså firmanavnet er vores, men chefen er her ikke mere, og vi kan ikke få ændret selve navnet. Derfor vil vi gerne flytte domænerne til den nye korrekte konto.
- Er der nogen der ved OM det kan skade - og i så fald hvor meget?
- Ang Skype... Hvad så hvis firmaet der ejer skype hed "XXXX" og XXXX også ejer 10 andre domæner der ikke skulle sælges med. Jeg mener dette må være en problemstilling rigtig mange firmaer skal håndtere - man kan ikke altid sælge HELE firmaet, og dermed overtage selve domænekontoen.
Mvh
Nina