Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nulstilles min alder når jeg flytter et domæne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Kort simpelt spørgsmål:

Hvis jeg flytter domæner fra een dk-hostmaster konto til en anden dk-hostmaster konto, har det så en seo-mæssig effekt på alderen på min side?

Jeg har før læst noget om at det kan være et problem at flytte domæner fra udbyder til udbyder - men er det det samme inden for samme udbyder?

.... og hvad gør de store sider - Hvad gør man når man sælger Skype, og (vel) gerne vil have skype.com registreret i den nye ejers navn?.

Mvh

Nina

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 12:24

Følger lige med. Har nemlig stillet det samme spørgsmål Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:30
Nkara:
.... og hvad gør de store sider - Hvad gør man når man sælger Skype, og (vel) gerne vil have skype.com registreret i den nye ejers navn?.
De sælger hele firmaet, så det ikke er nødvendigt at ændre ejer på domænet... det er jo firmaet, der ejer domænet Smile
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

Flytte sit eget domæne gør normalt  intet

Vis siden er længere tid nede pga.deaktiveret gør det noget

problem kan være at flytte server placeret Danmark  eller USA  kan det trække lidt ned.

Så flyt bare intet problem vis lige tænker dansk bruger ser hurtigste en dansk server

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:12

Hej Mikael,

Tak for svar - vores problem er at vi ikke ved om det rent faktisk ser ud til at være det samme firma. Uanset hvad vi forsøger, så opretter dk-hostmaster en ny konto til os hver gang vi køber et nyt domæne. Det vil sige at jeg frygter at det måske netop ses som to forskellige firmaer - altså at

"mit firma ltd., min adresse, mit telefonnummer" er en anden ejer end:

"mit firma ltd, min adresse, mit telefonnummer" (uden punktum), eller en anden end:

"mit firma ltd, min adresse, +45 mit telefonnummer"

Dette er ikke noget problem nu - altså med de domæner vi køber nu, for her kender vi jo problemstilllingen, og overfører bare domænerne til den rigtige konto, før de overhpvedet får en alder at miste.

Men de gamle domæner (fra før vi opdagede problemstillingen) står på en konto der har et navn der ikke er vores - altså firmanavnet er vores, men chefen er her ikke mere, og vi kan ikke få ændret selve navnet. Derfor vil vi gerne flytte domænerne til den nye korrekte konto.

- Er der nogen der ved OM det kan skade - og i så fald hvor meget?

- Ang Skype... Hvad så hvis firmaet der ejer skype hed "XXXX" og XXXX også ejer 10 andre domæner der ikke skulle sælges med. Jeg mener dette må være en problemstilling rigtig mange firmaer skal håndtere - man kan ikke altid sælge HELE firmaet, og dermed overtage selve domænekontoen.

Mvh

Nina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)