Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møder! Men hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg har lige taget skridtet og startet som selvstændig grafisk designer og har allerede et par fine kunder.

Tingen er bare at jeg nok snart kommer til at holde nogle møder med kunderne vedr. deres opgaver. Min erfaring er at jeg for det meste ender ude hos selve virksomheden da de har faciliteter til det.

Men hvad søren gør man hvis det ikke lige passer dem at holde møde ude hos dem?
Jeg syntes ikke min private adresse er nogen særlig god løsning.

Så er der nogen der kender nogle gode cafeer eller andre steder i hovedstadsområdet hvor man kan holde et hyggeligt forretningsmøde?

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:04

Brink office og regus begge er meget god .Soho i kødbyen er meget trendy og god alternative.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 10:07

Hej Anders

Hvis du googler "Leje af mødelokale" så dukker der en masse muligheder op.

Der er store, små, med og uden overhead, med og uden forplejning, timepris, 1/2-dags pris og 1/1 dags pris.

Jeg var nemlig i starten også selv ude på markedet for at finde en løsning, for dagligstuen på 2. tv. hjemme hos mig var absolut IKKE et sted, hvor jeg ville holde møder :o)

Jeg valgte til sidst at indlogere mig i et kontorhotel inde midt i centrum af København, hvor jeg både har postadresse, mulighed for at sidde ved et skrivebord og adgang til nogle fine mødelokaler.

God fornøjelse med virksomheden,

Susan :o)

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 10:11
Www.skindergade15.dk

Der har de et lille og mellem stor mødelokale.
De kan lejes billigt og er flotte afslappet.

Dbh
Jacob V. Ossipoff
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 10:13

Du kan evt vælge et medlemsskab i et kontorfællesskab, jeg synes selv de cafemøder kan være ret anstrengende - man ved jo aldrig om der sidder to højtråbende ved siden af ("....jeg var bare standerstiv i weekenden og snavede med ham den lyshårede..." - ok, der findes cafeer, hvor man aldrig hører den samtale, men du ser, hvor jeg vil hen?)

For mig er cafemøder fine til uformelle møder, evt. sparring med en "kollega" etc.

Til et decideret forretningsmøde vil jeg foretrække at holde et uforstyrret møde på neutral grund. Jeg har lige fået et basis-medlemskab hos coMinds på Vesterbro, hvor jeg betaler 300,- + momss om måneden og så kan jeg bruge stedet (incl. mødelokaler) tre dage om måneden. Passer fint til mit behov, da jeg elsker at arbejde hjemmefra...der findes flere af den slags fællesskaber, der er lidt mere personlige end "lej et mødelokale", fx også La Offincina på Frederiksberg.

Pøj pøj med det Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:18

1000 tak for de gode forslag!

Jeg graver lidt i det

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)