Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-cigaretter / damp - Gode råd

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 3 bumps fra forhandlere inden klokken blev 14 vil jeg også tillade mig at gøre reklame for min egen side, http://www.dampguiden.dk/ hvor vi sammenligner priser på indtid videre over 20 forskellige danske forhandlere

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer man med på jeres side med priser ? 

http://shop.kostplanen.dk/e-cigaret/

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Hvordan kommer man med på jeres side med priser ? 

http://shop.kostplanen.dk/e-cigaret/

Jeg sender dig lige en privat besked :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ryger ikke, og sælger dem heller ikke.

Men min kone har prøvet en del forhandlere, og den med størst succes og kvalitet i produkterne er www.ecig-online.dk 

eVæsken (eller hvad det nu hedder) smager bedst herfra ifølge hende :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt min e cigaret fra http://ecigaret.nu/. De giver en god e cigaret på et rimelig pris. Du bør også besøge denne hjemmeside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se dette er en genoplivet gammel tråd, og kan se at mange reklamerer for deres egen side, uden at komem med et froslag til hvad der er den bedste e-cigaret. Personligt mener jeg at den bedste begyndersæt på markedet er en EVOD e-cigaret. Hvis det har interesse så kan man sammenligne priser på EVOD her.

Der findes andre e-cigaretter på markedet, som er bedre men også dyrere og mere komplicerede. For de fleste der skal med dampen er EVOD'en et godt sted at starte.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sælger jeg ikke sådan noget skidt.

Udgangspunktet er at 9 ud af 10 væsker, når de opvarmes danner bla. Nikkel, som er kræftfremkaldende, hvilket er rigtigt klamt når folk går indenfor og puster løs. Min kone har udviklet nikkelallergi og er slået kraftigt ud pga. de her produkter, og det er simpelthen utroligt der ikke findes bedre lovgivning omkring dette.

Så jeg spår at det bliver omtrent lige så besværligt at sælge som alm. cigaratter.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe e-cigaretter på min site www.eazig.dk
Jeg fører også den omtalte EVOD.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:
Udgangspunktet er at 9 ud af 10 væsker, når de opvarmes danner bla. Nikkel, som er kræftfremkaldende, hvilket er rigtigt klamt når folk går indenfor og puster løs.

Det er korrekt at dette sker i mange tilfælde, da fordampning af rygevæsken sker i ecigarettens atomizer, og da mange vælger købe de billige modeller hvor glædetråden erlavet NiChrom (80% nikkel og 20% chrom). 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Nielsen:
Det er korrekt at dette sker i mange tilfælde, da fordampning af rygevæsken sker i ecigarettens atomizer, og da mange vælger købe de billige modeller hvor glædetråden erlavet NiChrom (80% nikkel og 20% chrom). 

Det værste er at det fremgår ingen steder... har du nogle mærker med dokumentation, som du kan henvise til? Prisen er underordnet.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)