Hej Martin Du er blevet lovet 20 gange så mange kunder, og iforhold til hvor mange du havde ved jeg ikke. Kunder er folk der køber ikke bare besøg. Så¨skal jeg spørge om det kedelige, kunne du have undgået og indgå handlen, jeg mener hvor du har vidst at det ville koste 2000kr om måneden, kontra hvormeget du havde i fortjenste på det tidspunkt da du indgik handlen. Det er svært at udtale sig da jeg ikke kender sagen fra deres side, men det liger jo ikke en branche hvor det ville være svært og komme til at ligge nr 1. Kan det tænkes at du har opført dig forkert i forhold til at vente og se på udviklingen. Du havde haft siden i 1 måned og derfter satte du SEO firma på, uden at kende behovet for Led Lommelygter. Nu kender jeg ikke profitten på dine lygter, men jeg tror ikke du havde undersøgt markedet for hvad for aftaler der var til at få i hus. Jeg billigere på ingen måde den aftale du er røget ind i. Jeg mener at det firma så har solgt aftalen til dig er ikke helt fine i kanten, og du har ladet dig forblænde at deres løfter. Jeg håber du kommer ud af deres klør med skindet på næsen. |
Hej alle sammen og tusind tak for jeres svar.
Det er rart at høre at det ikke kun er mig som føler at det her er urimeligt dyrt, og samtidigt et stykke dårligt SEO arbejde for pågældende firmas vedkomne.
Jeg har i morges forfattet en længere rapport om hvad jeg og i mener om SEO firmaets arbejdsmetoder. Den er bygget statistik fra Google adwords og Google analytics, som de selv har anbefalet mig at anvende (tørre facts).
De føler sig uforstået over for min kritik, og mener at de overholder Googles retnings linjer.
Det skal siges at jeg igennem stort hele forløbet har følt urimeligt behandlet af pågældende firma, pga. deres arbejdsmetoder og manglende info, samt den høje pris. Dette har jeg givet udtryk for en del gange under dette forløb, men jeg har simpelthen fået nok nu.
I samarbejdsaftalen som er indgået over email (ingen underskrift fra min side af), står der intet om deres metoder, retningslinjer eller andet der vedrører deres såkaldte SEO. Der står sådan set kun at sålænge min shop ligger på side 1 på Google, så er aftalen gyldig (i 24 mdr.)
Alt det andet med link building, business building osv... står i et tidligere tilbud jeg fik tilsendt.
Der står også et eksempel med et firma som netop fik 20x doblet deres salg.
Med venlig hilsen
Martin