Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min blog om studier - hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, oh modige krigere :-)

 

Jeg har fået lavet en blog, som hedder http://howtostudytips.com

 

Hvad synes I om siden?

Hvis du nu var studerende - ville du så bruge den side?

Tips, tricks og andet sjovt er meget velkomment :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville ikke bruge den.. Den er kedelig og fanger mig ikke det mindste.. jeg beklager at jeg siger det så inddirekte.. synes bare ikke den er noget specielt..

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den ærlige feedback.

Du siger, at den ikke er noget specielt - hvad mener du helt præcis med speciel? Hvad mangler der? Og hvad ville du gøre for at gøre den mere spændende?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville give siden mere farve og gøre den mere indbydende.. Synes den virker kedelig og slet ikke imødekommende. Udover det tror jeg du får svært ved at fange danskere, når den er engelsk. har du overvejet om den skal være dansk?

Flere billeder og konkret information. Der findes ingen kontaktside og der er heller ikke andet end 1 menupunkt :)

 

Det er selvfølgelig bare min vurdering af siden

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne gøre det mere behovs orrienteret. Tror der er mange der vil søge efter How to increase my learning curve eller andet i den retning.

Syntes den grafisk er lidt for wordpress agtig, men det er bare mig.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, tak for det. Jeg prøver at tilføje en kontakt side nu..

Men når jeg sammenligner med eksempelvis calnewport.com/blog så synes jeg, at hans blog er lige så "kedelig" som min - eller hvad? Er det billederne der gør forskellen?

 

Mht. sprog, så er jeg bange for, at der kun er et lille publikum til stede, hvis den bliver på dansk - derfor har jeg holdt den til engelsk, så både danske og "engelske" studerende kan få glæde af siden.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt farve ville være godt og give siden lidt "specialness". Læste samtlige artikler og synes de var gode, og du skriver egentligt godt, flydende og fængende på engelsk, men du er lidt for mange grammatisk fejl og danismer til min smag - får du dem udryddet er det super artikler. 

Måske du overveje at lave en dansk version som supplement - ikke alle danske studerende er lige gode på engelsk. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

så laver jeg nogle:

mente: der er lidt for mange grammatisk fejl og danismer til min smag - får du dem, udryddet er det nogle super artikler. 

Og : Måske du skulle overveje at lave en dansk version som supplement - ikke alle danske studerende er lige gode på engelsk.

 

Men god vind med projektet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Alei:

Yes, tak for det. Jeg prøver at tilføje en kontakt side nu..

Men når jeg sammenligner med eksempelvis calnewport.com/blog så synes jeg, at hans blog er lige så "kedelig" som min - eller hvad? Er det billederne der gør forskellen?

 

Mht. sprog, så er jeg bange for, at der kun er et lille publikum til stede, hvis den bliver på dansk - derfor har jeg holdt den til engelsk, så både danske og "engelske" studerende kan få glæde af siden.

Enig med Andreas! Også enig med dig i, at calnewport.com/blog er kedelig. Men det er jo ikke dét, der børe være dit parameter. Hvorfor ikke vende den om og finde nogle sider, der ikke er kedelige og så lade dig inspirere af dem - og måske ligefrem tænke over, hvad du kunne gøre bedre! Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Steel:

Lidt farve ville være godt og give siden lidt "specialness". Læste samtlige artikler og synes de var gode, og du skriver egentligt godt, flydende og fængende på engelsk, men du er lidt for mange grammatisk fejl og danismer til min smag - får du dem udryddet er det super artikler. 

Måske du overveje at lave en dansk version som supplement - ikke alle danske studerende er lige gode på engelsk. 

Kenneth, TUSIND tak. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet, at artiklerne var så gode. Tak, tak!

Ja, stavefejl er der nok mange af - det må jeg prøve at forbedre med tiden :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)