Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et billigt fragtfirma, som kan håntere maling, facademaling, træbeskyttelse i spande?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger danske fragtmænd til at sende mine varer ud med, men syntes det er rigtig dyrt.

GLS vil ikke håndtere maling, facademaling og træbeskyttelse, som er noget af det vi sender mest af, uden det er pakket ind i pap og boblefolie osv. og det er alt for bøvlet. Og så har de maks. på 20kg.

Hvilke andre fragtfirmaer findes der, som kunne være en mulighed?

Vi sender pakker lige fra en spand maling på ca. 3kg. til en palle med 400kg. på. Så det skal være et fleksibelt fragtfirma.

Der skal være dag til dag levering, som vi har nu, og så skal det selvfølgelig være billigere end danske fragtmænd, men det er heller ikke svært Stick out tongue

Håber I kan hjælpe mig

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Hej michael. Jeg ved at TNT med domicil i Kolding, håndtere alle opgaver. I mit daværende job havde vi en rigtig god aftale med dem. så prøv at spørg en af deres salgskonsulenter.

mvh Rasmus Kring

20208936

.kommende selvstændig indenfor rengøring.:)

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:51

Prøv evt. http://3dlogistik.dk/

/Frank

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:44

Hej Michael

Dette skulle da ikke være noget problem at det skal være billiger end danske fragtmænd

kik på www.ls-kurer.dk vi kan sagnes lave dag til dag og men skal bare have nogle flere oplysninger fra dig

hvor mange forsendelse har i ca om ugen

mvh

LS-kurèr.dk

Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 42
Fra  Hadsten Smede og Maskinværksted A/S Skrevet kl. 16:49
Hej Søren Jeg har lige kigget lidt på din hjemmeside, og der er godt nok nogle (mange) alvorlige stavefejl i jeres afsnit om olietillæg, blandt andet - det skal i nok lige kigge på igen. Jeg mener, tænk hvis det får mulige kunder til at springe fra fordi de tror at i ikke engang kan læse f.eks. et fragtbrev...
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:39
Hej Jes Ok jeg ved det godt og efter jeg havde skrevet ildlæget omkring hjemmesiden har jeg fået bygget en hjemmeside men den er ikke kommet på ejet domæne i nu men du er velkommen til at kikke på den via dette link www.ls.helbomedia.dk/ glæder mig til den bliver kørende og ja spænden bliver det MVH ls-kurer.dk Søren
Fra Sydals
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Nissen Service Skrevet kl. 14:12

Hej Michael

Hvis det kunne være en mulighed for dig/firma kører jeg for en fast kundekreds m. varer leveret direkte til kunden.

Hver onsdag aften i Løgumkloster,Bredebro,Tønder,Højer,Tilglev,Bylderupbov, og retur til Als

Hver torsdag aften i Augustenborg,Nordborg,Sydals,

På disse ture og nærliggende områder kan jeg gi en god pris på fragt og levering

Jeg kører også gerne andre ugedage til ca. 5,5 kr/km.

Med Venlig Hilsen

Jan Nissen

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:37
Hej Michael

Jeg ville kikke efter et lille firma der måske kunne være interesseret i at få jer som stor kunde

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:24

vi er billige og holer til i aalborg men kører over alt

Mvh

Lars vegeberg

vegeberg transport

50591890

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)