Jeg bruger danske fragtmænd til at sende mine varer ud med, men syntes det er rigtig dyrt.
GLS vil ikke håndtere maling, facademaling og træbeskyttelse, som er noget af det vi sender mest af, uden det er pakket ind i pap og boblefolie osv. og det er alt for bøvlet. Og så har de maks. på 20kg.
Hvilke andre fragtfirmaer findes der, som kunne være en mulighed?
Vi sender pakker lige fra en spand maling på ca. 3kg. til en palle med 400kg. på. Så det skal være et fleksibelt fragtfirma.
Der skal være dag til dag levering, som vi har nu, og så skal det selvfølgelig være billigere end danske fragtmænd, men det er heller ikke svært
Hej michael. Jeg ved at TNT med domicil i Kolding, håndtere alle opgaver. I mit daværende job havde vi en rigtig god aftale med dem. så prøv at spørg en af deres salgskonsulenter.
Hej Søren
Jeg har lige kigget lidt på din hjemmeside, og der er godt nok nogle (mange) alvorlige stavefejl i jeres afsnit om olietillæg, blandt andet - det skal i nok lige kigge på igen.
Jeg mener, tænk hvis det får mulige kunder til at springe fra fordi de tror at i ikke engang kan læse f.eks. et fragtbrev...
Hej Jes
Ok jeg ved det godt og efter jeg havde skrevet ildlæget omkring hjemmesiden har jeg fået bygget en hjemmeside
men den er ikke kommet på ejet domæne i nu men du er velkommen til at kikke på den via dette link www.ls.helbomedia.dk/
glæder mig til den bliver kørende og ja spænden bliver det
MVH
ls-kurer.dk
Søren