Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg reklamer for dig gratis

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolajL:

Lad os antage jeg stod på din side med maler-larsen.dk 

Folk søger efter en maler. Under søge resultatet på Google kan man nu se maler-larsen er på EKSTRAHADET. Det kan godt være klikker ind på din side man kan læse andet. Men bare fra overskriften på Google går man uden om.

Dit domain navn hænger ikke samen med det budskab du vil frem med. 

Det er nok det DU vil gøre, men alle de andre millioner google søgninger er heldigvis ikke ligesom din  :-)

hvad nu hvis ekstrahadet, var et 'kendt' side som linkede til gode og billige tilbuds fra firmaer? Så vil du jo med glæde gør det.

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:53

Mikael christiansen:
ekstrahadet.dk er et dårligt domæne og længere er den vidste ikke.

Dårligt. Syntes jeg ikke helt. Det skal bare bruges i det rigtige sammenhæng ala hadekunder.dk

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 13:59

Hej Rnthc

En side med domænenavnet www.ekstrahadet.dk virker frastødende - den kan du ikke løbe fra.

Dog kan siden godt blive kendt og respektet, men det har jeg personligt svært ved at tro på, da du for overklistret din hjemmeside med reklamer.
F.eks. er der 8 reklame bannere på forsiden (!!!).

Men hvis du skruer lidt ned for reklamerne er der da potentiale. :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:00

NicolajL:

Mikael christiansen:
ekstrahadet.dk er et dårligt domæne og længere er den vidste ikke.

Dårligt. Syntes jeg ikke helt. Det skal bare bruges i det rigtige sammenhæng ala hadekunder.dk

Ville jeg også mene det samme som dig

Kan godt se det , han godkender alle dem han hader, sådan ser jeg det i hvert fald , når jeg kigger på domæne navnet

Problemet er bare hvad jeg forstår han vil ikke skrive som om de kunder er ekstrahadet inden på siden .

Lad os give ham et godt iværksættere råd det er bedste at være ærlig hvad man vil med sin side  for alle jeg kan godt se hvad ordret ekstrahadet siger i domæne navnet og det er ikke lige frem positivt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:05

Jeg må nok desværre giver de andre to ret. Man kan sagtens have et domæne, der ikke er set før. Men det er nok ikke så god en idé at vælge et negativt ladet domæne, altså med mindre at det er hensigten med hjemmesiden, at den skal omhandle "had af hjemmesider" eller hvad det nu kunne være. 

Du kan selvfølgelig godt få succes med siden, det er slet ikke det. Det er bare dumt at miste eks. 20 % af besøgstallet, fordi at domænet er misvisende og fordi at folk tror at de bliver henvist til noget forkert. Der er uendelig mange domæner der er ledige, det er bare med at være opfindsom nok. 

Held og lykke med projektet 

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)