Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af sig selv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal til at starte virksomhed op i København. Men jeg tænkte på om man ikke evt kunne udleje sig selv til andre firmaer indtil der kom noget ordenligt gang i min egen virksomhed? Har søgt lidt på nettet efter firmaer der lejer mandskab ud men der skal man vist være time ansat. Ville gerne gøre det sådan så jeg var selvstændig, nogen der har noget erfaring med det?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:27

Hej gummihest..

Jo, det kan du sagtens.. du udskriver bare en faktura til det pågældende firma.. fx 10 timer af XX kr. = 10xx  

Mvh Tobias.

Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:39

Ja ja det ved jeg godt. Tænkte mere om i vidste nogle firmaer der gjorde det i af leje andre ud? Det er jo nemmere end at skulle ringe rundt selv hver eneste gang...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Det er lidt vanskeligt, at svare på, da du ikke skriver hvad du kan. Men er det IT-ydelser, findes der masser af freelance-bureauer.

Ronnie

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:11

Jeg gætter på, at navnet Gummihest henviser til en maskinfører i byggebranchen, der ikke er bange for at tage fat, når det gælder.

Jeg tror ikke, du skal være så nervøs for, om du aflønnes med løn eller pr. faktura. Du skal bare op på gummihesten og ud og freelance i en fart.
Det hanlder om at få skabt en god tillid hos de, der skal bruge dine ydelser. Kan du få noget på timebasis, så bare klø på.

mvh Hans

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:13

Da jeg læste overskriften på dette indlæg, må jeg indrømme at jeg tænkte på noget helt andet.. Troede der var et nyt koncept på vej Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

He he, nå det er sådan ydelser du tænkte på...:)

Mon ikke der også er et marked for det, hvis man skulle være desperat nok...;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)