Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kantakt til østen søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.

Jeg er ny her, så en præsentation skal i da lige have.

Jeg er en fyr på 25år der bor i 2740 med min forlovet.

Jeg arbejder til daglig i et supermarked, hvilket jeg har gjort i ca. 7år nu.

Grunden til jeg er herinde, er at en af mine venne og jeg vil prøve og få gang i vored egen lille virksomhed. Vi har derfor gennem noget tid gået og tænk over hvad vi vil sælge, samt vuderet om der er økonomi i det, vi har nu fundet nogle unikke produkter fra østen (asien, kina,thailand).

Vi har gennem noget tid prøvet at finde nogle kontakter i disse lande til vores produkter, men uden held.  Vi står nu helt på bar bund, og har derfor fundet frem til amino.dk i håb om der er nogen der kan hjælpe/ give os nogle gode råd og kloge ord med på vejen.

venlig hilsen

c. hansen

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:24
kan du løfte sløret lidt mere for hvilke typer produkter du er ude efter ?

Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:18
Hej

Min virksomhed beskæftigere sig primært med at hjælpe europæiske klienter med at source og indkøbe produkter i Asien. Jeg har en partner i Beijing og tilsammen har vi 4 ansatte derude, som hele tiden arbejder på at finde forskellige former for firmaer og leverandører, alt afhængig af klienternes ønsker.

Så jeg vil da tro at jeg kan hjælpe jer. Selvfølgelig alt afhængig af hvad det drejer sig om.

Kontakt mig venligst på michael@mpasia.dk for ydeligere info.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:04

Der kan du finde alle varer og mon ikke de varer I har i tankerne... og også leverandører...

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:07
Hej Selvswving

Jeg har lidt af det samme problem. Kan ikke finde en leverandør/producent af de ting/materialer som jeg har i tankerne. For at være helt ærlig, så aner jeg ikke engang hvordan man leder efter dem. Går ligesom ikke ud fra, at man slår op på de gule sider. Og ja, der er nok mange der siger at man skal google efter den pågældende virksomhed, eller i det hele taget søge på nettet. Men HVORDAN gør man det?
Lad os nu sige at jeg eksempelvis har en idé til en lampe, hvor jeg skal bruge en aluminium eller børstet stål  fod, en keramik skærm, samt noget stof som skal hænge i trevler ned fra skærmen (VILDT underlig lampe :-)
Men som i nok kan se, så er der mange forskellige produkter som skal fremstilles til netop min lampe. HVORDAN finder man frem til de respektive firmaer?
I DK havde det jo nok været noget nemmere, men også EKSTREMT meget dyrere.

Hilsen Dennis

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:03

Det undre mig at der ikke er nogle som kan svare på Dennis problen , jeg er også nysgerrige efter at få at hvide hvordan man takler flere leverandører til et produkt.
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:11

Hej...

Du er meget velkommen til at kontakte undertegnet på mail michael@mpasia.dk. Du kan evt også se vores hjemmeside www.mpasia.dk. Vi beskæftiger os lige præcis med hvad du søger - vi hjælper diverse små og mellemstore virksomheder med at finde og udvikle leverandører i Asien. Og jeg er sikker på at vi også vil være i stand til at hjælpe dig.

venlig hilsen / best regards

MPASIA Sourcing

Michael Birk Petersen
Direktør / Managing Director

( Phone:                +45 36980148
( Mobile phone:     +45 31699899
2  Skype contact     MPASIASOURCING
* E-mail:                 michael@mpasia.dk
:  WWW:                www.mpasia.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)