Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du fotograf og har lyst til at fotografere modeller eller statister ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er så småt på udkig efter en ny fotograf, da min nuværende har planer om at rejse til udlandet efter sommer.

Jeg har et Model & Statist bureau hvor det er et krav man skal til photo shoot.

Photo shootet koster 350 kr., og som udgangspunkt skal der ca. fotograferes 15 statister på en "photo shoot dag".

En billede serie består af 3 billeder, (klassisk portræt, profil, og fuld figur) og ca. 15 min fotografering.

Eksempel her:

http://www.fotogen.dk/index.php?option=com_actor&layout=photo&id=1&Itemid=2

Jeg står for alt administrative og er med på dagen.

Det jeg søger er:

- En professionel eller amatør fotograf.

- Kan aflægge minimum en dag ( 09 - 16 ) hver måned i weekenden.

- Er bosat på Nordsjælland meget gerne så tæt på København som muligt.

- Har samme baggrund som den der bliver anvendt på nuværende tidspunkt. Tror den kan købes for 500 - 1000 kr.( sort / grå)

- Er fleksibel. Mit bureau er nyt og har haft høj oprettelse procent / interesse, så der kan godt komme run på med krav om flere photo shoots, men det tager vi til den tid.

- Har et lokale, lejlighed eller hus der er "indbydende" og har de fornødne ting til et photo shoot.

- Ellers smilende og samarbejdsvillig for det er jeg Smile

Har du interesse og passer nogenlunde til profilen, så skriv til mig enten over Amino eller til info@fotogen.dk, så kan vi tage en snak om fordeling af pris, hvad du kan forvente og alt det andet så der er helt klare rammer.

Hilsner

Frederik

Bonus**

Vælger du at samarbejde har du selvfølgelig fri adgang til hele mit kartotek uden betaling, hvis du skulle bruge det til photo jobs Smile

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)