Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte op som film klip/editor!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg overvejer, at starte op som freelance film klipper/editor. Hvor jeg vil redigere film for private og virksomheder. Jeg vil gerne høre om, hvordan det kunne være bedst at markedsføre?

Meget SEO, blogs eller bare tilbyde det rundt omkring, alt tages med åben hånd!

Mvh Lasse Kalkar

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:42

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 22:45

Hej Lasse, prøv at check nogle af dem jeg følger på twitter.com/torbenscharling -  der kommer jævntligt klipper jobs. Du vil samtidig kunne begynde at networke med en hel masse engagerede professionelle film folk, som kunne have brug for assistance til nogle af deres opgaver.

Med andre ord, i stedet for at nævne konkrete du skal følge, så er mit råd at få gang i dit Twitter brug ved at følge så mange andre branche relevante folk du kan støve op, og begynd at kommunikere med dem via re-tweets, reply's osv. Har du så et link til videoer du har klippet, og er aktivt opsøgende mener jeg det vil være en god start for dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:53

Hej Torben.

Tak for svaret. Jeg vil helt klart tage det til mig, og prøve mig frem.

Lasse:)

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)