"Jeg skal starte en hjemmeside op hvor der sælges personlige accessories til ham og hende, og skal foregå som et arbejde ved siden af mit studie." ....hænger slet ikke sammen ude fra min erfaring. (Citater fra denne tråd) "Men så er det sikkert også sværere for dig selv at blive synlig - en STÆRKT undervurderet faktor for dem der starter med at lege med AdSense". Jeg vil ikke anbefale AdSense til en webshop, både fordi brugeren kan klikke sig videre, men også fordi jeg ikke mener det er særlig professionelt. (Paul) Du kommer kort og godt til at kæmpe for hver eneste besøgende, der kommer ind på din hjemmeside. At sende folk videre vil blive dyrt for dig i forhold til hvad det har kostet dig i tid og penge at få den besøgende ind på din side. BARE fordi muligheden er der, betyder det ikke, at du får success. Der er hundredevis af ting, der skal være på plads hvis man vil have et godt overskud på sine projekter... og selv de mest lovende projekter dør igen fordi de ikke giver overskud. Min tommelfingerregel siger: Ud af 10 projekter dør 4-5 igen. 2 bliver til en stor sucess. De sidste 3-4 giver et mindre overskud ved at tune tingene. Disse projekter overlever kun fordi man allerede HAR investeret tid og penge i dem; man ville ikke have investeret i projekterne, hvis man vidste, hvordan det ville gå inden man startede. Mvh, Christian |
Hej Christian
Hvorfor forstår du ikke at man kan have en hjemmeside ved siden af sit studie? Jeg har i 1½ solgt mange af mine accessories gennem Trendsales.dk, derudover har jeg taget en uddannelse på aaborg universitet på 2 år, erhversøkonomi. Men nu vil jeg gerne ud til et større publikum, og ikke bare de bette annoncer som Trendsales har.
Mit formål ved dette indæg er, at forstå hvorfor "Alle" roser googde adsence, da jeg kan se mange ulemper især med at ens kunder evt. forlader ens hjemmeside. Jeg har efter forskellige besvarelser på dette indlæg forstået, at det ikke er en god ide at bruge google adsense da det også besidder mange ulemper.
Jeg fornemmer du taler lidt ned til dette indlæg (ret mig hvis jeg har forstået forkert) men dertil må jeg sige, at det ikke er alle der denne erfaring med de forskellige muligheder internettet har. Derfor er der så nogen som mig, som har brug for netop dette forum til at forstå ulemper og fordele ved et instrument som google adsense og adwords.
Mvh RS