Heller ikke i firefox :-) |
Hvis folk ellers er friske er nummeret "3064 4444" & "3064 1234" samt "3064 3065" ledigt, og garanteret en masse andre ;-)
Men jeg springer nu over :-)
Heller ikke i firefox :-) |
Hvis folk ellers er friske er nummeret "3064 4444" & "3064 1234" samt "3064 3065" ledigt, og garanteret en masse andre ;-)
Men jeg springer nu over :-) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Call2Me kan være et videresalgsprojekt fra Unotel eller Unotel leverer til interesserede der så bruger deres platform og nummerserie. |
Køb ren argan olie her
Man kan konstatere at der ikke er sammenhæng mellem adresse på www+ oplysninger hos dkHost og så CVR. Den ansvarlige på CVR har også andet ApS med mobiltelefoni. Det kan sagtens være der er orden i tingene og det er nogen der stille og roligt forsøger at etablere sig. Det kan også være noget andet. Men hvis de vil betale forud for ydelsen, så har du dit på det rene.
|
Køb ren argan olie her
Er det eneste interessante der ikke 3, med deres danske takster i sverige? |
Flere af de tidligere Unotel projekter er ellers lukket ned, senest Ekstra-Bladet Mobil som lukkede igår. Den husstandsomdelte reklame for Call2me kan forresten ses her: http://www.minreklame.dk/front-page |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg tror ikke at det er igennem unotel, eller companymobile som selskabet der styrer telefonien hedder, da hjemmesiden så ville være på deres server. call2me.dk ligger hos surftown, hvilket gør mig endnu mere utryk end sidens eller "flotte" design :) |
Call2me.dk lander nu på en "hosted by Surftown" side |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement