Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner reklame - hvordan virker det, hvad får man ud af det?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal VIRKELIG ramme din målgruppe for at få noget ud af bannerreklame.

Jeg købte i tidernes morgen i et naivt øjeblik, 125.000 visniner hos tradedoubler som kørte på de store news sites, altså tv2, berlingske, JP osv... og det var også noget nær som i det peder taketwo skrev. mener det var 130-140 klik! og det var for 12.500 !!! Det er sgu for dyrt når ikke man sælger en skid på det.

Din online markedsføring strategi skal se således ud i prioriteret rækkefølge:

Adwords

andre PPC

Fax bannere

offline medier

TV reklame - som den sidste... men lad os nu se wupti...!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:47
Dato: 07-03-2007 15:42:20
Forfatter: Kim Sand

Du skal VIRKELIG ramme din målgruppe for at få noget ud af bannerreklame.

Jeg købte i tidernes morgen i et naivt øjeblik, 125.000 visniner hos tradedoubler som kørte på de store news sites, altså tv2, berlingske, JP osv... og det var også noget nær som i det peder taketwo skrev. mener det var 130-140 klik! og det var for 12.500 !!! Det er sgu for dyrt når ikke man sælger en skid på det.

Din online markedsføring strategi skal se således ud i prioriteret rækkefølge:

Adwords

SEO

andre PPC

Fax bannere

offline medier

TV reklame - som den sidste... men lad os nu se wupti...!

Jeg tror du har misforstået Kim, det han spørger om er om det er en god idé at sætte bannere ind på hans eget site.

Men til dig RS, så prøv at læse lidt her: https://www.google.com/adsense/afc-online-overview

// Jesper Skov

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:52
Hej Jesper

Jamen det fint nok lige få den side af Kims historie med. Tak for det Kim, kunne jeg godt bruge. Google Adwords syntes jeg bare er lidt mere indviklet. Men nok bare mig. Jesper, jeg har læst dette link, og alt omkring det. Det står bare ikke så meget om hvad man kan tjene pr. klik eller andet. Bare om I derude havde en fornemmelse af hvad det såen ca. gir om måneden.

Mvh RS

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:03

hehe... ja det var sgu en misser fra mig. Sorry

Jamen så er det jo en super forretning hvis du kan få folk til at købe. Dette kunne evt. være klik baseret, det er der ikke mange der gør.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)