Tak, det vil jeg prøve. Føler mig godt inspireret. |
Det undrer mig lidt at at Google AdWords ikke er blevet nævnt endnu - selvom det ikke er dansk-ejet, så er det langt de største annoncerings medie på det danske marked. Brugergrænseflade og support er endvidere på dansk.
Det er gratis at ligge hos dem, og du betaler først i det øjeblik, at en bruger klikker på din annonce eller per sidevisning. Du bestemmer selv, hvor meget du vil betale per klik/sidevisning (afregning per salg er ikke muligt), og de tilbyder både mulighed for tekst- og banner reklamer.
Det smarte ved Google AdWords er, dels at at de når ud til mange, fordi reklamerne vises på Google og en lang række andre websteder, og dels at reklamevisningerne genereres ud fra indhold eller søgning. Dvs. at du er (nogenlunde) sikker på, at din reklame vises på relevante websteder, eller ved relevante søgninger på Google.
Oprettelsen er gratis. Men som de andre siger; spred det ud over flere forskellige selskaber, se hvad der bedst betaler sig, og skær så evt. ned til 1-3 stykker.