Hej med jer, |
Følger lige med
Hej med jer, |
Følger lige med |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hej, Jeg kan anbefalde dig at prøve hos partner-ads.com Det er gratis at komme igang, du skal dog indbetale 800,- +moms som er forudbetalt annoncering. God fornøjelse... |
Vi laver affiliate marketing primært i Skandinavien, men også USA, jeg kan få en af vores sælgere til at skrive en email til dig og fortælle lidt mere om vores eksklusive aftaler. Det koster ikke en krone, men for at indgå i vores netværk så skal vi selvfølgelig have et cut. |
Min ven Jonas har lavet et indlæg om dette, og netværkerne er alle graits: Affiliate marketing.
Håber du kan bruge det :)
Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Leder du efter et gratis system til et inhouse affiliateprogram? Vi havde vores eget system i forbindelse med et tidligere firma og det er faktisk ligeså svært at skaffe affiliates, som det er at skaffe kunder. Hvis I har talegaverne iorden, så kan opstartsgebyret forhandles ned eller helt væk hos de store netværk der har startgebyr og månedligt gebyr. Selvom affiliatenetværket også skal have en bid af kagen, så er der masser af fordele ved ikke at have sit eget program. Der er en grund til at TDC, CDON, Pricerunner osv. benytter netværk istedet. De slipper for den direkte kontakt, de slipper helt eller delvist for et dårligt omdømme, hvis kommissionen trækkes tilbage på grund af en annuleret handel. Sidst men ikke mindst, så har du fra dag 1 kontakt til alle deres tilknyttede affiliates. Jeg ville vælge 3 netværk til at starte med: 1. Partner-ads, ikke det største netværk, men de har en række affiliates som ikke er de andre steder. Det er privatpersoner, som f.eks. bloggere i forskellige nicher og bedstemødre med 123hjemmesider. 2. Tradedoubler, nok det netværk med flest affiliates tilknyttet. Det er til gengæld bl.a. også her du skal have gang i snakketøjet for at få forhandlet opstartsgebyret ned eller væk, men også her, hvor du når ud til flest mulige nye kunder. 3. AdService, Mikkelsen, Euroads, Guava eller IQ, for at nå ud til de affiliates der ikke benytter et af de 2 tidligere nævnte netværk. Jeg tror du når ud til 95% af alle affiliates ved at vælge 1+2, samt et enkelt netværk fra 3. Hvis du stadig vil køre det inhouse, så findes der en masse systemer, der ikke koster alverden. Der findes sikkert også noget der er gratis, men hvis det er gratis, så er der sikkert heller ingen support osv. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Nikolaj kommer med et godt svar og for lige at bekræfte ham; især partner-ads, euroads og iqmedier er gode bud og ville kunne dække det meste af markedet. /JG |
Hej alle! |
Hej Kaare Det må du gerne. Email: Kira@chicalogic.com
Tak for det! |