Hej Jeg skal til at sælge navnehalskæder, men mangler lige at få fastsat en pris. Du kan selv vælge navnet der skal stå på halskæden og laves i sterling sølv eller 14. karat massiv guld. Dvs. at køberen bestiller en halskæde hvor hun/han selv kan vælge om det skal være sterling sølv eller guld, og hvilket navn der skal stå. Jeg har allerede lavet en lille undersøgelse bl.a. mine nuværende konkurrenter, og de ligger mellem 349-1500 kr. på nettet og 495-3500 i selve butikkerne. Jeg vil derfor hører om der er nogle der har nogle gode fif, eller har kendskab indenfor disse produkter så jeg kan få sat en god pris. Der er jo selvfølgelig afhængig af udbud og efterspørgsel. Jeg ved hvad udbudet er, men ikke efterspørgslen ;O) Håber der er nogle der kan hjælpe. Mvh RS |
Hvad vi du betale for en navnehalskæde
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
nu vil jeg ikke selv købe sådan en halskæde, men min datter på 19 har ønsket sig en navnehalskæde flere gange til fødselsdag. Prisen i København var op til 2.000 kr. Jeg synes det var en ret dyrt fødselsdagsgave og jeg endte med ikke at går ind i forretningen. Nu er jo for dig spørgsmålet, hvad vil så være rimeligt i mine øjne at betale for en navnehalskæde. Ja, så er det jo tit med alt det vi køber; at vi skal kunne lide det. Det er det allervistigste. Prisen mellem 800 og 1200 vil være acceptabel for mig. mvh Annette |
Hej AFL Det er virkelig sindsyge priser i kører med i forretningerne. Hos mig kan du nu købe dem fra 349 kr. Mine navnehalskæder er 100% sterling sølv eller 14 karat massiv guld. Sølv koster fra 349 kr. Guld fra 699 kr. Jeg kan sende hjemmesiden til dig, når jeg er ved at være færdig med den. Så kan du købe en, hvis det er :O) Mvh RS |
Dato: 15-03-2007 21:28:09 Forfatter: RS Hej AFL Det er virkelig sindsyge priser i kører med i forretningerne. Hos mig kan du nu købe dem fra 349 kr. Mine navnehalskæder er 100% sterling sølv eller 14 karat massiv guld. Sølv koster fra 349 kr. Guld fra 699 kr. Jeg kan sende hjemmesiden til dig, når jeg er ved at være færdig med den. Så kan du købe en, hvis det er :O) Mvh RS Vi de normale forretninger tager 395-495 for en navnekæde i sterling sølv, prisen svinger 100 kr. alt efter producent (og deres finish) og max 1200 kr. for en guld kæde. (der taler vi ikke bare forgyldt) Hvis en guldsmede forretning tager mere for en navne kæde, ja så snyder de deres kunder, da vi alle mere eller mindre har samme leverandører |
Hej Magle Jeg har undersøgt ca. 15-20 smykkebutikker i nordjyllands omegn som sælger navnehalskæder, var selv inde i de fleste butikker eller besøge deres hjemmeside. Her var svaret næsten altid det samme. Deres priser lægger fra 495 kr. og derop af. Jeg har haft flere kunder fra København, som fortalte de måtte af med 2.700 kr. for 14 karat massiv guld med sten i, den samme kæde kan fås på www.personalsales.dk til 1049 kr. Så jeg tror næppe i kører med samme leverandører, eller som du selv siger, "Hvis en guldsmede forretning tager mere for en navne kæde, ja så snyder de deres kunder, da vi alle mere eller mindre har samme leverandører". Mvh RS |
Dato: 31-03-2007 09:19:32 Forfatter: Renè Sørensen Hej Magle Jeg har haft flere kunder fra København, som fortalte de måtte af med 2.700 kr. for 14 karat massiv guld med sten i Du glemte lige at fortæller at der var brillanter i den til 2700, nu da du siger det, så syntes jeg det virker som en meget realistisk pris, det kommer selvfølgelig også igen an på kvaliten og finheden af stenen. der er jo forskel på om det er Wesselton/SI eller Top Wesselton/VVS osv. PS: nu er der altså heller ikke samme finish på de kæder som du har i din webshop, som dem vi fik fra vores leverandør (jeg skal ikke kunne udtale mig om andre guldsmede, da der sådan ca. var 5 grossister der kunne klare navnekæder i december 2006, da navnekæder var på mode). derfor er det jo heller ikke den samme vare, så du kan ikke bare sammenlige en navnekæde med en navnekæde. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)