Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fremlæggger jeg en årsrapport

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der ikke nogen af jer der har en god ide/nogen gode input til hvordan jeg fremlægger en årsrapport for bestyrelsen ? Jeg er helt blank ift hvordan jeg skal gribe sagen.

De tidligere år har det revisionen som gjorde det, men bestyrelsen har besluttet at den udgift vil de ikke længere have, og jeg er derfor nødt til at tage over (har ikke været med de tidligere år)

Vi er en virksomhed som hovedsageligt arbejder med størrer projekter som stræker sig over år. Der er ikke ændret noget i regnskabspraksis, men der er en enkelt ret seriøs direkte på EK der stammer tilbage fra 2008.

Jeg aner dog bare ikke hvordan jeg skal gribe sagen an.

Input please ?

 

Mange tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du nu er tvunget ud i den situation er det et godt udgangspunkt, at gøre det, som man selv ville foretrække at andre skulle gøre det, hvis man skulle overvære det.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have sat dig ind i tingene inden mødet - så du har mulighed for at besvare deres spørgsmål uden tøven. Herudover vil det være en god idé at du laver en kort præsentation af aktiviteten i virksomheden, samt fortæller om resultatet - og andre væsentlig ting i regnskabet.

Herefter kan de byde ind med spørgsmål.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Fra  OEB Consulting ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at din præsentation arbejder ud fra de overordnede linier. Sørg for at komme ind på de ting der er vigtige for din virksomhed. Forbered dig på de spørgsmål som du forventer bestyrelsen vil stille.

  • Fremlæg resultatet som der ser ud.

  • Forklar ændringerne i regnskabspraksis og hvad det betyder for det aflagte regnskab.

  • Status på de store projekter og forventninger til fremtiden

  • gennemførte vigtige aktiviteter i året

  • Planlagte aktiviteter for det/ de kommende år

  • Spørgsmål og svar

Er der andre ting du skal fortælle bestyrelsen skal du selvfølgelig have det med.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)