Hej Mit problem er at jeg lige har fundet ud af at google ikke kan indeksere vores category pages, fx: http://styling.dk/Category/Faelge.aspx Jeg har været inde i derers nye webmaster tools, og der skriver de at den får en "500 (Internal server error)" Men det er da ikke noget jeg får når jeg kører det i browseren og klikker på linket? Er det noget af det .aspx halløj der gør at google har lidt svært ved det? Det er alligevel knap 1900 sider den ikke indeksere, og formentligt også sider under der sider, så det er da noget der skal findes ud af. |
Google indekserer ikke vores category sider, hvorfor?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Server Error in ''/'' Application. |
Hmm... mon ikke fejlen er nogle sessions, for linkene ser således ud: Hvad siger i? |
Hej Tommy Dét kan jeg da ikke rigtigt li'' Kan du prøve at gå ind fra forsiden og klikke på en af kategorierne på forsiden og se om du får samme svar? |
Jeg prøvede igen med Firefox for anden gang og så virkede det. Nu prøvede jeg så med Internet Explorer som giver den samme fejl som FF gjorde ved første besøg. |
Det var da noget mega skod, hvis det har været sådan hele tiden. Jeg har ikke hørt om nogen der har ramt nogen fejl på vores side endnu, damn det holder sgu ikke! I må meget gerne teste lidt videre, så kan jeg smide den i hovedet på programmørerne. |
Så er alle sessions fra adressebaren fjernet, vil i lige teste igen om i stadig får fejlen? |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)