Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiritus + hjemme barudstyr webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en ven der går med tanken om opstart af en webshop der primært skal beskæftige sig med salg af spiritus og barudstyr.

Disse webshops findes i mindre og større grad i Danmark. Primært for dem alle er at priserne er MEGET dyre.

Han har dog nogle spørgsmål, som han bad mig stille på Amino for ham og håber I kan hjælpe ham med at besvare nogle af dem så godt som muligt.

• Tror I der er et marked for en ny og spændende webshop med salg af drinkspakker, spiritus (Både billige produkter og eksklusive produkter)
  • Ville I selv bestille spiritus eller drinkspakker online, hvis leveringstiden var 1-2 dage?
  • Er der nogen fordel ved at oprette virksomheden I Tyskland og så sende produkterne derfra til Danmark?

Håber I kan hjælpe med at besvare hans spørgsmål

Samtidig søger han også leverandører af billigt barudstyr samt kvalitets barudstyr.

Rigtig god aften

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 12:52

Bumper den lige en gang

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 18:12

Ingen der ønsker at udtrykke deres mening?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 22:21

Tror din ven skal undesøger tingene lidt mere inden han går igangSmile  Danske restauranter og værthuse må ikke sælge noget spiritus uden dansk banderole.

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 10:23

Hej Kirsten,

Hvis virksomheden ville være registreret i Danmark, ville den selvfølgelig sælge spiritus med dansk baderole mærker på.

Men hvis den nu var registret i Tyskland, kunne man så ikke undgå dette?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 23:46

Hejsa

Ikke hvis han vil sælge til danske virksomhedder,  de må ikke have noget stående der ikke har danske banderoler. Til private vil jeg tro det er de normale told regler der gælder. Men gå inde og tjek ved told og skat.

Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:00

hej sådan en side åbner til maj 2013

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:13

Som du selv nævner det, findes der flere webshops allerede. Jeg er enig i, at en ny webshop kan få succes, da ingen af de af webshops jeg kender til, er vanvittig konkurrencedygtige.

Spiritus: dette kan forbrugerne købe i almindelige butikker, og ofte køber man det når, man har brug for det. Derfor er I nødt til at være billigere end supermarkederne på dette punkt, og udover det, vil ekstra rabat ved pakkeløsninger også være smart.

Barudstyr: dette kan man ikke bare lige købe over det hele, så her skal I nærmere konkurrere med de andre webshops. Dem er der et hav af, og min erfaring er, at hvis man leder, kan man sagtens finde det til en OK pris. Men hvis I kan skaffe kvalitet til billige penge, kan I naturligvis også bryde igennem her.

Alt i alt handler det om at skabe en brugervenlig side (for mange af barsiderne er dette ikke tilfældet), få en masse produkter, have en lav pris, gerne fri fragt og så få den markedsført godt. Så har I en chance - men det er ikke nemt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)